Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stiller def icke på Steinsfjord :P

Litt rart med deg Thomas du har en tendens til til å dukke opp selv om du i utgangspunktet sier nei.

;):wacko:

Uff så leit,da gikk seieren til meiterene. antall fisk delt på antall stenger ;)

Noen som kan ymte innpå om tryte plass via pm? hvalmannen: har du kart link til hyttene?

http://www.utvika.no/beliggenhet.html

det tilates ikke mer en 5 stenger der da min gode mann....og så skal du fiske med 16??...du som for noia av bare en rigg?? hva med rigg2?? :P

Noe som heter dispangsasjon eller noe Thomas

:huh::huh:

Når føler dere vi bør begynne å fiske på lørdag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tilates ikke mer en 5 stenger der da min gode mann....og så skal du fiske med 16??...du som for noia av bare en rigg?? hva med rigg2?? :P

æhææ, riktig Blymann eller skal jeg titulere deg som Fiskegestapohauptmann???? Regner selvsagt med at du beslaglegger all utstyret og bøtelegger meg subsidiert 5-Fem-dagers fengsel den dagen jeg stiller opp med 16 stenger.. :)

Endret av Professor Bacon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke erfaring fra den aktuelle pytten vi skal fiske i ,men fiskebettet er jo morgen og kveld. oppmøte kl 10 lørdag? så vi er klare til kveldsøkten+grilling. dvs 2 timer med div surr før siste båten ligger ferdig rigget.Da bør vi ha i overkant av 5 timer før det blir mørkt.

Søndag? rydde ut av hytta,så fiske mere.

Jeg kommer til å ha med hund,men han får sove i bilen. Noen som er allergiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er at vi begynner i 1200-1300 tiden, da har folk litt god tid på morningen til å pleie koner/sambore, for de som er single så kan de pleie sitt eget ego.

Hvis vi vil innlosjerer oss for konken er det greit å ikke starte før tror jeg.

Så kan konken holde på til 2000 eller noe. Blir nok fisketimer det. På søndag kan vi starte opp kl 0500 f.eks så kan de som ønsker starta da få lov til det, så får vi som ikke da har lagt oss enda, sovet litt å starte noe senere. Så avslutter vi litt ut på ettermiddagen.

:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o:o:o Skulle vi ikke være sosiale på kvelden? Foreslår start tidligst klokka 12 om morgenen!!!

For å kunne banke alle andre i fiskekonken,så er det mulig at jeg starter i 0430 tiden.

Restene etter natta før får man bare slite med utover dagen :lol:

Kødda ;)

Tror oppstart kan vente til 08,så slipper vi noen MUNKHOLMEN B)

De som er sikre på seier kan vente til 12 tiden før de fukter sena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kunne banke alle andre i fiskekonken,så er det mulig at jeg starter i 0430 tiden.

Restene etter natta før får man bare slite med utover dagen :lol:

Nå ble jeg svett. Tilligere opplæring har lært meg at matrosen må ha skuta klar til kapteinen kommer, og da måtte jeg evt stått opp 3........ Reneste kaptein sabeltann regime dette!!!! B);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas blir oppsatt som fiskekonkens dommer, reiser rundt å sjekker at alt går riktig forseg.

Inn jår driims

æhææ, riktig Blymann eller skal jeg titulere deg som Fiskegestapohauptmann???? Regner selvsagt med at du beslaglegger all utstyret og bøtelegger meg subsidiert 5-Fem-dagers fengsel den dagen jeg stiller opp med 16 stenger.. ;)

bøtelegger deg icke nei...selger utstyret for å finansiere psykriati pleie for deg i så fall B):(

Litt rart med deg Thomas du har en tendens til til å dukke opp selv om du i utgangspunktet sier nei.

:(:(

Noe som heter dispangsasjon eller noe Thomas

:D:D

Disp får du nok ikke......tendensen min til å dukke opp er ikke når det gjelder fiske....det er når det er FS treff/fest.....det er bare så jævlig morsomt å se deg rave rundt i fylla og nusse folk....og da spesielt Gabrielsen.....blir litt usikker på legningen deres hver gang

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med regler for konken? lørdag 1200-2100. søndag 0600-1700?

Gjedde- størst-flest fisk delt på antall stenger-foto dokumentasjon-ikke slakt av fisk.?

Abbor-størst-flest fisk delt på antall stenger-foto dokumentasjon av største-bruk av keepnet tilatt.?

Ørret-størst fisk.?

poengfordeling?

Fisk til grilling lørdag?

Grillkull+div til kvelden,hvem?hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned nå tryota....det blir bar en gedigen fyllesfest der fluepisker blir knust av jerkera og båtfolket skal sloss da de ikke får noe og masseslagsmålet er i gang

Det hele blir bivånet av to fulle folk ...nemlig Wallman og Gabrielsen som sitter og koser med hverandre (som vanlig)

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der fluepisker blir knust av jerkera
:D:D:D

Hvorfor i all verden tror du det????

:D

Det er ikke "kos" jeg og Erik driver med forresten, det er heftige diskusjoner om viktige emner som Drammenelvas rett til å eksistere som lakseelv, hva man skal bedrive C%R på, om det er viktig at flua man tar laksen på er "fin", om det spiller noen rolle at det pent langs elva der man fisker (og i den sammenheng om det er pent i Hellefossen eller ikke), fiskekortordning i de ulike elvene, hva som er viktigst på en fisketur og mye mer!!!

Når det gjelder abbor skulle vel bare størst abbor teller, mens det var både antall og flest på gjedder? Altså tre "konkurranser" på en måte? Skal ørret være med i denne sammenhengen? (jeg foreslår NEI) Og skal bare fisk fra Steinsfjorden (ikke Tyrifjorden) godtas? (jeg foreslår JA - kun Steinsfjorden)

Vi bør nok bli enige om alle reglene før konkurransestart :D

Ellers stemmer jeg for så sen oppstart på søndagen som overhodet mulig - evt kun ha konkurranse på lørdag og ha "hygge-fiske" på søndag. Da kan vi også ha premieutdeling og slikt på lørdagskvelden. Som dere skjønner er jeg redd fluefiskerne (som i tillegg til mange andre gode egenskaper også er svært sosiale) skal miste sin eventuelle ledelse i morgentimene over til "nattas treiginger".

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o:o:o

Hvorfor i all verden tror du det????

:)

Det er ikke "kos" jeg og Erik driver med forresten, det er heftige diskusjoner om viktige emner som Drammenelvas rett til å eksistere som lakseelv, hva man skal bedrive C%R på

hjelp!!...innebærer det nussing og klemming skal jeg aldri prøve meg i fluepisking miljøet iaf :blink:

(skjelve...skjelve :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp!!...innebærer det nussing og klemming skal jeg aldri prøve meg i fluepisking miljøet iaf :blink:

(skjelve...skjelve :) )

Innleggene dine vitner at du egentlig higer etter fysisk oppmerksomhet fra duoen Wal og Gaby blystump.. Barber pungen og skrevet ditt og bruk kostbar eau de cologne og ikke den du vanligvis kjøper på Biltema, så ser du at du kan få drømmen din oppfylt. :)

Endret av Professor Bacon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja se her....Walle og Gabbe....Proffesor`n har samma legning som dere :P

Nå Bacon...et pr av de orda dine går kanskje en mods i harnisk

;)

ja de ordene skulle jeg vist hva var.

Forresten, har du forresten sluttet å bruke Biltemas tjærespray i trusa for å simulere "dårlig hygiene"? du sa du gjorde det fordi da slapp kona di å vaske dem til stadighet BlyBly! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de ordene skulle jeg vist hva var.

Forresten, har du forresten sluttet å bruke Biltemas tjærespray i trusa for å simulere "dårlig hygiene"? du sa du gjorde det fordi da slapp kona di å vaske dem til stadighet BlyBly! :(

Du må slutte å bælme de fæle franske vinene dine og gi F i franske chatte manerer...nordmenn har ikke helt sansen for dine franske anale vitser.

Egen erf fra dine eskepader og utforskning av BT sine produkter passer lissom ikke helt her tror jeg

Så vennligst slutt å gjør dine Franske venner og landsmenn flau på dine vegne

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke komme likevel. Må ha datteren min i høstferien fre 22/8-søn 1/9..

Tror Amalie ikke synes 2 dager m fisking er noe serlig gøy,hun er vandt til korte turer og mye småfisk.

Beklager så mye. Håper noen har plass til Brutus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.