Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde og abborkonkurranse 30.sept til 1.okt


Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel melde meg på jeg og :rolleyes:

Blir vel trolling på meg og min medsammensvorne, selv om vi ikke har filla snøring på hvordan de nye og ubrukte side og dypvannsparavanene fungerer ;)

Hvordan fungerer dette med hyttene? Hvor ligger de? Er det plass til to til, og til hvilken pris og når er de reservert? (har lest hele tråden tidligere, men er litt usikker) For min del kan jeg godt sove i båten egentlig, men det sosiale er jo også artig vil jeg tro. Men kassa er bunnskrapt pga diverse gatebilrelaterte årsaker... Restaurant og bytur er lite realistisk..

Noen som skal fra fredag til søndag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort noen innkjøpt her i Sverige nå, på bait-siden. Bait både til 10+ gjedder og 2+abbor som skal testes ut til helgen. Klart man skal bruke tid på og finne ut hvor og på hva, når det er en konkurranse på dette nivået så gjelder det å være forbrett.

Var en tur i helgen og så vanvittig mye stor abbor som fulgte på busterjerken farge pipp pipp fikk en. Nå er det kjøpt inn bait på 35 gr med samme farge som gjør at disse beistene hugger. Gjedde fikk vi ikke så mye av men de vi fikk gikk kunn på en farge. Fargen er pipp pipp

Et tips til fluefiskerene er å gå etter gjedda pelagisk, de største går i de fri vannmasser. Fluene bør være i mørke duse farger og husk bruk flyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Og dere må huske å ta av krokene på de sluk-greiene dere bruker, så dere ikke skader smågjeddene som er så lettlurte at de biter på slikt

det som er utrolig er et det er et flott kjøttmeispar like ved herøya. Er også et ekornpar rett ved campingen og de er såååå søte, vil nok bruke litt tid på de.

"sluk-greier", ja hva skal man kalle slik uvitenhet, man kan ikke bli kalt alroundfisker når man vet såååå lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel melde meg på jeg og :)

Blir vel trolling på meg og min medsammensvorne, selv om vi ikke har filla snøring på hvordan de nye og ubrukte side og dypvannsparavanene fungerer :D

Hvordan fungerer dette med hyttene? Er det plass til to til, og til hvilken pris og når er de reservert? (har lest hele tråden tidligere, men er litt usikker) For min del kan jeg godt sove i båten egentlig, men det sosiale er jo også artig vil jeg tro. Men kassa er bunnskrapt pga diverse gatebilrelaterte årsaker... Restaurant og bytur er lite realistisk..

Noen som skal fra fredag til søndag eller?

Prøver igjen jeg :rolleyes: Svar ønskes :)

Endret av Gjeddebob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder priser så står det i påmeldingstråden. Og ja vi har plass til alle som vil være med. Bytur blir ikke aktuelt i regi av oss, hva folk selv finner på kan ikke vi styre, men jeg håper jo at alle ønsker å være på hyttene lørdagskvelden. Det vil da også bli premieutdeling.

De er i utgangspunktet reservert fra 30.sept til 1.okt.

Vet it om det var noe mere jeg kan svare på, for min del er jeg nok ikke der før på lørdag.

:rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premier levert fra.

27062006000343q5A8NVRG6YJ1.jpg?9

Fra AOF Div. artikkler.

logobilde3.jpg

Fra Leirud fiske& fritid.

Buster jerkstang stiff 6 fot kastvekt opp til 150 gr. Verdi 990 kr

vega.jpg

fiskeleksikon 490,- Vega

praktisk båtfiske 299,-

gerologo.jpg

gjeddefluer verdi 200,-

nordisk.jpg

Beastmaster jerk 6,6 fot vekt opp til 90 gr verdi 1199,-

Mulig jeg drar opp på fredagen etter jobb en gang, sover i båten eller bilen, da jeg ikke gidder å stå tidlig opp og kjøre.

P

Kan være at jeg blir med på det, hvis det blir flere så kan vi jo sikkert få leid oss en hytte fra fredag til lørdag også. Hvis det er flere som kan tenke seg det gi beskjed. Men vi endrer ikke konkurranse oppstartstiden.

Den blir på lørdag kl 1100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine premier, bra jobbet Walmann!

Det kommer mer, nå har vi dekket flue og jerk, vi må også få inn noen trollingpremier og det er snart på veg

:rolleyes::)

Premier levert fra.

S27062006000343q5A8NVRG6YJ1.jpg?9

Fra AOF Div. artikkler.

logobilde3.jpg

Fra Leirud fiske& fritid.

Buster jerkstang stiff 6 fot kastvekt opp til 150 gr. Verdi 990 kr

vega.jpg

fiskeleksikon 490,- Vega

praktisk båtfiske 299,-

gerologo.jpg

gjeddefluer verdi 200,-

nordisk.jpg

Beastmaster jerk 6,6 fot vekt opp til 90 gr verdi 1199,-

avkrokenad.jpg

Trollingsett.

Snelle: Okuma Magda 30D m/telleverk pris kr 699,- Stang: RT Salmonizer 8,6' 12-20 lbs pris kr 298,-

totalverdi 997,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.