Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde/gjørs/abbor og andre godsaker


Recommended Posts

Til først kommende fredag

Blir det Vansjøtur...trollere meitere og jerkere og fluepiskere som vil kan bare komme

Det er plukket ut en øy med Gapahuk som rommer iaf 20 pers..sandstarnd rundt og enorm bål/grill plass

legger ikke ut navn forløpig men flere FS folk har meldt sin intresse pr tlf til meg

Noen bankers noen usikre

Steinsfjordhatere er hjertelig velkommen :)

:D

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskkemessig var ikke turen noe suksess...men det sosiale fikk toppscore-

Det var nemlig 12 båter på øya og fullt liv der

Fredagen gikk bort i prat og grilling og pilsing til langt ut på natt

Lørdagen så var det fisking hist og pist med bare en pingle gjedde...Roar (snørrgjørs) beordra far sin ut i buttikken etter mer pils og ved pluss litt mat...så da var lørdagen redda også

70 hk min streika...ble litt skruing uten at jeg skjønte meter`n av den (er sef motorkyndig)

det ble putring rundt med dorge motoren og vær og vind la om så vi tok kurs for øya og pyra bål og koste oss med god mat og drikke

Kvelden utarta seg medmer og MER regn og blitzog lyn og annet kødd

Og jeg som er livredd sånt bråke vær krøp sammen i foster stilling i teltet

Søndag så det dårlig ut....ble meiting fra øya...minitryter og mikromort

Roa seg ned litt utpå dagen og da trolla vi litt...nok en pingle gjedde

la inn ved en bukt og meita litt og været tørna klikk igjen...rett inn på øya og pakke ned basecamp og hjemmover

Og 70 hk?...den gikk som ei kule som ingenting hadde skjedd med den

Når båt lå på henger og utstyret i bilen...så tørna været klikk igjen....da til sol og blå himmel

%&%¤#&%¤#¤%"!!!!!!!!

Sosialt sett var turen bra og nye bekjentskaper er knyttet

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.... det er en sånn dødmannsknapp på motoren...

Kan det ha vært den?

:)

at 70 streika kunne jeg nevnt at deb streika på EB sylinder,,,grunnet rusk/drit i drivstoff veien

"nice try kid"

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville jo ikke vært første gang donkis...

hehe

Erre du vil fram til??..dødmans knappen som ble glemt på steinsfjord en gang i tiden?? JA...det var ikke første gangen....kommer sikkert til å glemme den senere også

Denne gangen var det ikke dødmannsknapp

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skulle gjerne hengt med en tur til i Vansjø jeg Blydonker'n, men te lørdan er jeg opptatt med en co-driver jobb på en 4x4, Mini-Trophy konk i Svindal.

Dessuten spørs det om jeg i hele tatt hadde fått bli med, med tanke på siste tur; dårlig med fisk, mye vind, regn og torden og en motor som ikke ville gå... :(

Her kommer noen bilder fra 1-3 september-turen.

10883_s.jpg

Seint ute på fredagen gjorde at bål og leir ble prioritert.

10884_s.jpg

Båtfolket hadde lagt mye jobb i fin party-plass.

10885_s.jpg

Blydoker'n med en av få små fisk som kom ombord, ikke bry dere om horisonten folkens, det ble sent kvelden før.

10886_s.jpg

Blydoker'n tar seg en middagslur...frustrert over dagens fangst/vær og vind?

10887_s.jpg

Klar til å prøve igjen...

Det var en hyggelig tur, bare synd at det ble magert med fisk og at værgudene ikke var behjelpelige...

Å for ett vær det var natt til søndagen...himmelens sluser på vid gap, lyn og torden! Blydonker'n likte seg definitivt ikke i det været, det hjalp vel ikke at jeg fortalte at det sto to 4-meters carbonstenger lent inntil teltet heller....

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

site bildet viser at jeg har satt i gang pumpa for å tømme vannet som ramla nedi i løpet av natta...var vel 100-150 liter :rolleyes:

Og ja...hater torden og lyn ...lå jo sammekrøka i foster stilling og ba tynt til vårherre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.