Gå til innhold
Fiskersiden

NM isfiske 2007


pimpel
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Fisket på Skjervangen er ikke av det beste fisket. Men det er en del stor abbor der så den som treffer på kan gjøre det bra. Håper det ikke blir så mye snø for det demper bettet veldig mye på sjøene med veldig mørkt vann som det er på Skjervangen. Jeg har tatt mange abborer fra 700-1200 gr der.

Nessjøen har det blitt arrangert på flere ganger. Vinnervekter varierer. Er ikke helt sikker på om det blir der, men det er det jeg har hørt.

JL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

NM isfiske arrangeres av Eidskog JFF.

Hvilke vann det blir er ikke endelig bestemt. Jeg nevnte 2 vann tidligere men som sannsynligvis er feil.

Kommer tilbake med info så fort jeg vet hvor det blir.

Beklager rotet.

JL

Står på nettsidene til Oslo sportfiskere at lagkonkurransen blir på nessjøen og individuelt på skjervangen som du sa, men vet ikke hvor de har den infoen fra, de har en ganske utfyllende terminliste over konkurranser til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på nettsidene til Oslo sportfiskere at lagkonkurransen blir på nessjøen og individuelt på skjervangen som du sa, men vet ikke hvor de har den infoen fra, de har en ganske utfyllende terminliste over konkurranser til vinteren.

Det er nok riktig. Fikk bekreftet dette i dag. Skjervangen-individuellt. Nessjøen -lag.

JL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NM isfiske arrangeres av Eidskog JFF.

Hvilke vann det blir er ikke endelig bestemt. Jeg nevnte 2 vann tidligere men som sannsynligvis er feil.

Kommer tilbake med info så fort jeg vet hvor det blir.

Beklager rotet.

JL

Jeg tror Edskog kommune har djupte kart. :)

Noen som vet om det fins dybdekart over Nessjøen og Skjervangen :D

jeg tror ikke du får tak i det på nettet. Du kan kontakte Eidskog kommune.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvordan er fiske der da? Regner med at du har erfaring der også :D

Trodde og håpet at det skulle bli storsjøen <_<

Blir nok å legge seg i hæla på R.fjør og eidskoginga da gitt :D:D

Du kan skojja du Kennet :lol:,det spørs om du henger på den rette da, hi, hi :P

Okey takker for info..

blir vel noen turer for testfiske :)

Det kan du vell ikke finne på :D da blir du lei føre NM,biter ikke vettu :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skojja du Kennet :angry:,det spørs om du henger på den rette da, hi, hi :P

Det kan du vell ikke finne på :D da blir du lei føre NM,biter ikke vettu :D

For å være helt ærlig så henger jeg ikke på noen he he,sier det hver gang jeg skal på konkurranse men ender alltid et sted som ser bra ut i mine øyne :D

Ikke alltid det har funka,men noe flaks har det jo blitt :angry:

Får jeg gått i innkjøp av karbonstikka (Lopez) så skal det varpes til svartrøyken står ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så henger jeg ikke på noen he he,sier det hver gang jeg skal på konkurranse men ender alltid et sted som ser bra ut i mine øyne :D

Ikke alltid det har funka,men noe flaks har det jo blitt :D

Får jeg gått i innkjøp av karbonstikka (Lopez) så skal det varpes til svartrøyken står :lol:

Synes den nye lopez stikka er litt for dyr jeg da. Husker den kom første gang, da låg prisen på 600- 700 kroner.det er kanskje 10 år siden.Da var det flere ledd, nå drivern aleine.Så jeg syns 800 kr er mye.Tror han må gå ned i pris vis han skal selge di varpestikkene :lol: Synes di første stikkene med håntak var fine,ligger bedre i hånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.