Gå til innhold
Fiskersiden

Laksefiskerns fiskerapporter.


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har slutta å tru på kun flaks, etter at 3 i båten hadde dorga hele dagen. Testet jo flere steder, farger, hastigheter, dybder men det ble bare ikke noen klaff for oss. [ :D ]

0.jpg

Når jeg da kom til brygga å så den sekken med de fiskene så ble jeg rimelig satt ut. Hva i alle dager gjorde vi feil i Thile´s båt?

Vel, det er vel et spørsmål som sier seg selv..

"Erfaring og kunnskap = fisk" samt Fisk der det er FISK.

Ikke fisk på en plass grunnet en SØ en fikk i 2003, den er IKKE der lengre.... [ ;) ]

4.jpg

Men det ble en fin dag ute i Thile´s båt samt sammen med den alltid smilende Laksefiskeren. [ :) ]

2 små filmer av Laksefiskeren i farta!

Laksefiskeren 1

Laksefiskeren 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Var en dorgetur på bøljan blå 7/6. Satte ut fra Slemmestad. Svart dag. En SØ 1,3 kg. full av mark! Krabbemat. En liten lyr som ble satt ut igjen. Sø ble det virkelig en svart dag. Hørte et dunk i båten. En wobbler hadde ramla ned. Etter ca. 10 min; hvor i Helv**... var mobilen jeg hadde hatt i lomma? Etter litt leting fant jed under festeplata til batteriet akter i båten. Der hadde den ligget drukna siden dunket jeg hørte. En stund etterpå døde 25 hesteren. Kapput. Ikke noe var til og bevege. Svinghjulet satt spikra fast. Helhavari. Ny motor? Tja? Motoren er i allefall sendt inn for sjekk, eventuelt repp eller plassering på dynga. Kiloprisen på fisken begynner jaggu å bli høy!

Rogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var skuta klar igjen etter en omfattende reparasjon. 19 laken for en ny powerhead til motoren var ikke akkurat billig, men så er motoren som ny igjen. Så se opp alle Oslofjordens HA og SØ!

sitat:Opprinnelig postet av rogna

Var en dorgetur på bøljan blå 7/6. Satte ut fra Slemmestad. Svart dag. En SØ 1,3 kg. full av mark! Krabbemat. En liten lyr som ble satt ut igjen. Sø ble det virkelig en svart dag. Hørte et dunk i båten. En wobbler hadde ramla ned. Etter ca. 10 min; hvor i Helv**... var mobilen jeg hadde hatt i lomma? Etter litt leting fant jed under festeplata til batteriet akter i båten. Der hadde den ligget drukna siden dunket jeg hørte. En stund etterpå døde 25 hesteren. Kapput. Ikke noe var til og bevege. Svinghjulet satt spikra fast. Helhavari. Ny motor? Tja? Motoren er i allefall sendt inn for sjekk, eventuelt repp eller plassering på dynga. Kiloprisen på fisken begynner jaggu å bli høy!

Rogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.