Gå til innhold
Fiskersiden

Billig Surfstang!


truttakiller
 Share

Recommended Posts

Den koster ca 60 euro i Tyskland, rundt 400 kr. Ville vel kostet 7-800 kr i utsalg i Norge. Kan nok dessverre ikke sammenlignes med den Thor trodde det var.

Og ja, det burde vært opplyst at stanga ikke er den på bildet, iaffal når prisforskjellen er så stor!

Endret av Havengel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilt! takk til truttakiller for tipset og ikke minst til Thor for superkjøptipset... :):)

Ler så eg griner her. Takk skal du f... meg ha sier du vel nå :lol::lol: Hahaha

** klarte ikke la vær **

er vist ikke særlig snill eg. :lol::lol::lol:

Edit: Hadde bestillt eg og hvis dei ikke hadde vore utsolgt..

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga som Thor forespeilet er vel i stand til å kaste 200m. Denne klarer vel kanskje det halve. Tror også den er ganske stiv. Grei som andrestang eller hvis du skal gå et stykke, men men. Liker ikke telesurf selv, de billige er langt fra så presise som hele stenger på grunn av ryggen, og "søler" med krafta i kastet. Men du må nesten prøve og kjenne selv da det er individuelt hva man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga som Thor forespeilet er vel i stand til å kaste 200m. Denne klarer vel kanskje det halve. Tror også den er ganske stiv. Grei som andrestang eller hvis du skal gå et stykke, men men. Liker ikke telesurf selv, de billige er langt fra så presise som hele stenger på grunn av ryggen, og "søler" med krafta i kastet. Men du må nesten prøve og kjenne selv da det er individuelt hva man liker.

takker for skikkelig svar Havengel. :lol: da vet jeg nok til å sende stanga i retur med ett ganske så krast brev eller mail.

med et budsjett på under 1000,- hva er det beste jeg får av surfstenger da? som ikke er teleskop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den "Ron Thompson Turbolizer 14 fot Surf Stang 100-200gr" og er fornøyd. Kaster langt med 130 gr søkke i hvert fall.

Flott design, ser ikke ut som en billigstang :)

http://www.skittfiske.no/handler.asp?actio...d=13649&cid=163

699,- hos Skitt Fiske

Ellers så har jeg også en Majesty Beach fra Avkroken, veldig billig og overraskende bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.