Gå til innhold
Fiskersiden

Er dette noe å satse på??


max_fishing
 Share

Recommended Posts

http://www.skittfiske.no/handler.asp?actio...d=13520&cid=163

Jeg er på utkikk etter nytt havfiske utstyr. Jeg kommer til å Fiske på dyp opp til 5-600m og bruke store agn som hel sei/makrell etter stor fisk som brosme, lange og lignende. Kommer også til å fiske etter andre arter som uer og slikt. Det jeg lurte på var om dette er et sett å anbefale til dette type fiske. Jeg vil ha ei stang/snelle som tåler å presse opp stor fisk, men jeg vil også at den ikke skal være stiv som en stokk. Ser at det er snørefører på snella, er dette upraktisk til slikt fike eller takler den det? Jeg lurte også på om jeg kunne sendt dem en mail å spurt om å få 0,28 multi istedenfor 0,37 eller er dere uenig i det?? Ser heller ikke noe fester på snella for havfiskebelte. Er dette enn nødvendighet??

Håper dere kan hjelpe :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til suldal og ta storlaksen i helga så det passer ikke så bra for meg heller.. Men bare ta kontakt så blir eg me.. :(

Kjøpte forresten utstyr! :(

Valget falt på ei Shimano Beastmaster Boat 2030 og Shimano TLD20 snelle med 6-700m snøre..

Skulle vel holde ;)

Endret av max_fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal være misfornøyd med det der nei, ville nok selv valgt ett par hundre meter til med snøre...

totalt ble det vel ca 680 m med snøre, tror det skal holde hvis jeg ikke finner på å gå enda dypere da.. men da er det vel bare å skjøte på en del til.. tror ikke jeg kommer til å fiske så mye dypere enn 500m.. ;)

men man vet jo aldri :D

Endret av max_fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.