Gå til innhold
Fiskersiden

"Gud" var gavmild i dag....


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

Først gav han (Gud) Svenna og meg noen makreller, så denne:

240920062221LgDlLOrmWDw5xRRXwH.JPG?5

så noen makreller til og en knurr...

-og så denne:

2409200622276K2ZFy4SSRptwGC6Pk.JPG?4

-og så slo Enga Start 1-0

og de øvrige lagene som lå foran Enga på tabellen tapte! :D

Og båt og motor fungerte nærmest knirkefritt - denne dagen!

-Så da sitter jeg med velfortjent kaffe og portvin og bare nyyyyter at helgen kunne avslutte så fint! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelige fisker, men hvorfor i testforum. vil du ikke en gang ut med hvilken fjor du var i? :)

Testforum fordi dette var et innlegg om at Gud KAN være gavmild og "drysse" om seg av goder på en god dag...ikke en fangstrapport fra meg - og var det en fangstrapport så skulle den vært lagt inn under Oslofjorden. :blink:

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to nyyydelige havabbor! Etter litt fingransking av stake og siluetten av åsene så tror jeg at jeg vet hvor du fikk disse smykkene. ;)

Dropp tankene om å ta jegerprøven så kan du nyte neste høst som sportsfisker også. :( Nå fikk jeg egentlig voldsom lyst til å ta en dorgetur gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to nyyydelige havabbor! Etter litt fingransking av stake og siluetten av åsene så tror jeg at jeg vet hvor du fikk disse smykkene. :D

Dropp tankene om å ta jegerprøven så kan du nyte neste høst som sportsfisker også. :( Nå fikk jeg egentlig voldsom lyst til å ta en dorgetur gitt...

takker - så kjent som du er så har du vel ingen vanskeligheter med å kjenne igjen området tenker jeg - og har du det så får du heller sende meg en PM... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.