Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til Vestlandstreff 2007


 Share

Recommended Posts

Nett kommen heim fra gjengen, og har fiska med Bergensmafiaen på dypvannskaien på Digernes.

Til nå tatt 27 lomrer på bryggen i basecamp. Og Andreas (Gstrike) på første slepp ny art:svartkutling :D

Så på Digernes tok Andreas nok en ny art, lange, før eg hadde kasta ut :lol: .

Deretter enormt med smånapping utan at det ville sitte. Men da det ble mørkt kom vi igang, og Andreas var atter første man ut. Hågjell, 3. nye art :D . Så fekk Elin og Øyvind (truttakiller) hågjell, mens eg og Svein (hunter) venta på svarthå. Da var det Øyvind sin tur med ny art, svarthå, med Elin like etterpå. Svein begynte å bli desperat, og vi begynnte begge med en hågjell. Mener at Andreas fekk sin svarthå, 4. art mens Svein ble mer og mer desperat og flere stenger ble rigget opp. Da eg skulle gå og sveivet opp min svarthå på slutten gjorde saken ikke bedre. Men så, skikkelig run med utbrudd av enda eb sånn j...a hågjell kom da opp en double, hågjell OG svarthå og jubelen sto i taket!! :D:D Etter dette kom da opp flere hai både en, to og tre stk. samtidig. Andreas klarte kunststykke med 2 fisk på 2 kroker og en surra rundt i senen samtidig :):lol:

Alt i alt 6 nye arter på kaien ikveld. :blink::D

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se at livet smiler til de på Føyno :blink: , ikke mange timene til jeg setter kursen oppover til resten av gjengen... Skal bli herlig......

Satser på å være oppe i 16 tiden, da ere lomre jakt......:lol:

Ellers så får dere alle andre ha en god helg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Føyno ca klokka 13.30, og du skal få se problemet med plass i bilen, Rune.

Du skulle gjerne fått sitte på, men jeg kjører desverre ikke min egen bil, måtte låne mine foreldres mygg, den er ikke laget for å ha bagsje med på tur :blink:

går brillefint det Gismervik, har ordnet meg eg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.