Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til Vestlandstreff 2007


 Share

Recommended Posts

Dette er fett!

Gleder meg ganske så mye allerede jeg.... Nesten så jeg må begynne å hamstre rusbrus :blink: (nei jeg skal ikke drikke dem mens jeg er i, eller fører båt)

du må regne med at det er en del som kommer til å følge med på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyser også noen konkrete plasser. Kommer ikke til å ta turen uten egen båt på hengerfeste.

Kom nordover Tor Inge, dette er ikkje problem så ta båten med og kom!

Får ut båten din ved Gassasundet og sikkert nedom hyttene til Aker på Føynå.

Eg skal syta for at båten din kommer både ut og opp.

Endret av sigbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen kan si noe om båtramper i området hadde det vært fint, fått et par spm om det nå.

:) Rekner med at me skal greia å sjøsetta litt av kvart, om det vert sp om det,......ut på kvelden..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Rekner med at me skal greia å sjøsetta litt av kvart, om det vert sp om det,......ut på kvelden..... :)

Ja, vett du ka!!!!!! :):D:lol:

Broblemet pleier å vera bilen som trekker båten, er det ein firjulstrekkar som trekker båten er det "no problem", ser båtene er ofte både store og tunge i forhold til bilen som trekker.

Endret av sigbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss endre trefftittelen til landstreff :):)

Må si at dette ser veldig fristende ut, det spørs ikke om jeg skal prøve å få med meg kona å komme over, det ser ut til å være et glimrende opplegg og mye spennende fiske, kanskje ne mulighet for meg å min kona å pynte på artslista.

ThorEH kan jeg ta med meg GT å komme ???? :o

:D:lol::D

Hva er det vi ikke får til her på FS :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Sigbjørn, gi meg mobnr slik at me kan møtast. Eg er på Bømlo fleire ganger pr veke..... :)

Eg er på Stord kvar dag og jobbar på LMT. (Har nåken j...... store mobilkranar der

:) )

Eg har *********

EDIT KIS: Send pm med mobilnummer heller, så slipper du mas på mobilen fremover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss endre trefftittelen til landstreff :):D

Må si at dette ser veldig fristende ut, det spørs ikke om jeg skal prøve å få med meg kona å komme over, det ser ut til å være et glimrende opplegg og mye spennende fiske, kanskje ne mulighet for meg å min kona å pynte på artslista.

ThorEH kan jeg ta med meg GT å komme ???? :o

:):):D

Hva er det vi ikke får til her på FS :D:D

Hva skal til for at det kan kalles landstreff ?

Det er klart du kjem, Erik. Eg trur dette er ein plass du vil like. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlandstreff og Landstreff er 2 forskjellige arrangementer vi har i regi av www.fiskersiden.no

I praksis er landstreffet større, krever mye mer arbeid, har større premier, flere deltakere osv osv. Fylller vi opp hyttene vil forøvrig Vestlandstreff 2007 være omtrent på størrelse med Landstreffet 2005 :)

Jeg ønsker selvsagt deltakere fra hele landet velkommen også til Vestlandstreff 2007 :D Jo flere vi er sammen og alt det der! Nå har jo Helge og Even funnet et kjempeflott sted til oss for arrangere Vestlandstreff 2007, og det blir spennende å se hvordan treffet blir mtp deltakere, vær og ellers.

siden det ikke ble noe landstreff i høst, så kan vel dette treffet bli landstreff eller?

Det ble ikke landstreff 2006, men det blir landstreff 2007 :) Og Vestlandstreff-i tillegg til alle de mindre lokale treffene som arrangeres rundt om i hele landet, bla i Bergen (Team Meite i Mørket) og Rogaland (Fam. Davidsen m.fl.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bosette meg i Sandefjord

!!!!!! Sandefjord?????.... hva i all hverden får noen til å bosette seg i fergeleiet i sør, når de bare et par mil lenger nord kan bo i Vestfolds staselige hovedstad??? :):) Er vel egentelig unødig å si det,men da skorter det nok på velvilje i forhold til å reise på treff sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Båtramper så er det flere ramper på Stord, som bare ligger noen minutter unna.

Yes, asmund! Dette er ikkje problem for treffet.

Her er løysninger på rekke og rad på dette. Til sammen kjenner me karane så mykje folk i området at me order dette uten sokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.