Gå til innhold
Fiskersiden

Greys Fluestenger


rikky
 Share

Recommended Posts

Lykke til.Selv synes jeg greys er noe dritt,men smak og behag. Kom gjerne med en tilbakemelding på hva du synes om den.Er alltid interessant og høre nye erfaringer.

Merkelig utsagn når en vet hvor forskjellig

GRX, GRXi, Greyflex og Greyflex Mk2 faktisk føles i hånda.

F.eks så kjennes Greyflex 13 og 15 fot veldig lik ut som Lecie i enhånds, ekstremt progressiv forholdsvis dyp aksjon.

Trodde du like alt med G-loomis og LPXe jeg edguy :)

Jeg kan godt forstå deg hvis det er GRX du henviser til.

Samme med Greyflex enhånds i #5 og #6/7, ikke noe ekstra med disse synes jeg heller.

Men duverden, tipper du ville elsker Greys Missionary #5 10.3 foteren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig utsagn når en vet hvor forskjellig

GRX, GRXi, Greyflex og Greyflex Mk2 faktisk føles i hånda.

F.eks så kjennes Greyflex 13 og 15 fot veldig lik ut som Lecie i enhånds, ekstremt progressiv forholdsvis dyp aksjon.

Trodde du like alt med G-loomis og LPXe jeg edguy :rolleyes:

Jeg kan godt forstå deg hvis det er GRX du henviser til.

Samme med Greyflex enhånds i #5 og #6/7, ikke noe ekstra med disse synes jeg heller.

Men duverden, tipper du ville elsker Greys Missionary #5 10.3 foteren!!!

Ja ble en smule krøll her.Mener selvsagt at jeg ikke har prøvd alle modellene,men en 3-4 stykker har jeg prøvd i enhånds vel og merke.Husker ikke betegnelsen på disse(kan godt ha vært GRX),men det var stenger til mellom 2 og 3 tusen tror jeg.Synes de var tunge og ikke særlig spenstige.Sammenlignet med Guide Line i samme prisklasse så synes jeg de falt igjennom,men det hele munner jo ned til hva man sammenligner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hei

Etter lengere tids fiske med stanga må jeg si meg kjempe fornøyd. Har selv prøvd stenger (gudeline, scierra ) og er veldig overasket at stang sett i forhold til pris er så bra. Har allerede bestemt meg for å kjøpe Greys G-Tec 9,6' #7 når den kommer på markedet til våren. Den er vel nyhet i 2007. Men det blir fryktelig masse penger på fiskeutstyr. Har sett bilder av den nye Greys stanga synes den er lekker.

http://www.greysfishing.com/index.php?if=view&pid=427

Rikky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut dette!! Har selv aldri prøvd Grey's :angry:

Men må si meg fornøyd med min Scott S3 10' #7 som jeg fikk på eBay til 1800kr... :P

Så til alle dere som føler dere har gjort et kjempekupp.... Dere hadde fått bedre stenger på eBay!!

Ta en risk, gi fing'ern til Tullvesenet og få stenger til 1\3 av norsk pris på bay'en

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.