Gå til innhold
Fiskersiden

Tungt jerkefiske


Recommended Posts

Den ser du her iflg meg, akurat nå:

boats.jpg

;)

Og jeg mener ikke den gamle båten min til høyre i bildet.

Michael

Ja se der ja :lol:

Den var rett og slett rå B)

Koster nok noen høvdinger tenker jeg..

Veit du om det blir solgt den båttypen som blir brukt i usa til feks bass fishing

her i landet?

Har veldig lyst på en sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser du her iflg meg, akurat nå:

boats.jpg

:)

Og jeg mener ikke den gamle båten min til høyre i bildet.

Michael

Perfekt og jerke fra den ja B) Hadde vært fin og hatt i Øyeren den :lol:

Er båten trekkt med stoff innvendig?...er vel en amerikaner detta ;)

Lengden på stanga tror er en vanesak....bruker 6,6 nå men har lyst på Fig Rig 6,10 ;)

Er ikke plaget med at stangtuppen treffer vannet og jeg er 1,80.

Traff vannet mere før jeg så åssen Trumman jerka når han var her i sommer,så det har vel

litt med teknikken også.

Endret av rottmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en Amerikansk båt, men ikke en bassbåt, det er vel en midt i mellom, bass og walleye/musky. Tracker båter har distributør i norge ja, jeg har desverre gått tom for brosjyrer :P

Men du finner båtmodellene på www.trackerboats.com.

Alt inni båten som ikke er vertikalt er belagt med teppe ja. Jeg er veldig nøjd med den, selvom erik sin sikkert er litt høyere fra vannet, men det anser jeg ikke som et problem for meg. Erik er somregel og forvist bak i båten min, og med en 80kg motor og Erik bak der, så synker den nok litt langt ned...

Mulig jeg er å finne på Øyern en av dagene i helga.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en Amerikansk båt, men ikke en bassbåt, det er vel en midt i mellom, bass og walleye/musky. Tracker båter har distributør i norge ja, jeg har desverre gått tom for brosjyrer :)

Men du finner båtmodellene på www.trackerboats.com.

Alt inni båten som ikke er vertikalt er belagt med teppe ja. Jeg er veldig nøjd med den, selvom erik sin sikkert er litt høyere fra vannet, men det anser jeg ikke som et problem for meg. Erik er somregel og forvist bak i båten min, og med en 80kg motor og Erik bak der, så synker den nok litt langt ned...

Mulig jeg er å finne på Øyern en av dagene i helga.

Michael

Heftige båter dem lager....hadde vært kjekt med stol og pedalstyrt elmotor i fronten :D

Åssen er det holde båten ren med så mye tepper? Blir ikke flekker og golukt :lol:

Skal en tur på Øyeren imorra...så om du er i nærheten kunne jeg jo kjenne åssen PM69XHF er.

Fikk cobbs countdown glider i posten idag så det hadde passa bra :D

Blir vel den eller fig rig 6,10....heller vel mest mot Fig Rig tror jeg...synd de ikke har bedre utvalg her i landet så man kunne kjenne på stengene føre man kjøper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh alle er skeptiske til de teppene, men mtp at ALLE amerikanske bass/musky/walleye båter kommer med et slikt teppe er det nok gjennomtenkt :lol:

Jeg har bare skyldt flekker der og da, men kan ikke si at det stinker fisk av båten. Det eneste som stinker er den eneste tingen som er av plast, livewellen, men så vasker jeg den ikke heller.

En svoosj med høytrykkspyler er det som skal til for å vaske teppet, såpe er fy fy, i tilfelle det blir liggende igjen rester, så en regnskyld, så har man vel Disney on Ice ...

Spørs om det blir øyern, etter å ha lest Erik/Remy sin status rapport, man for se.

Fig rig er nok inget dumt valg, men som jeg har posta så kommer jo CWC med nye spö, blir spennende å se spekka på dem.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo skeptisk når det er teppe og fiske :lol:

Båten din ser perfekt ut til mitt bruk...hadde vært kjekt med elmotor i fronten :lol:

Ny båt står høyt på ønsklista...men må nok vente litt....kjøpte eldre hus på høsten

i fjor, har nok og bruke penga på.

Men ny stang/stenger blir det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.