Gå til innhold
Fiskersiden

"ny" web butikk


ovejan
 Share

Recommended Posts

jeg kjøpte en lawson powerjigger og en penn 16vsx på den siden, jeg fikk et godt tilbud og slo derfor til, det er et bra utvalg for det basiske utstyret. penn og powerjigger fungerer perfekt, noe jeg kan utsette på er sena jeg kjøpte av fiskekongen(matrix pro) med denne sena mistet jeg sluker og oppheng for sikkert 300kr isommer, mulig det bare er min det er feil med.... men men noen som har hatt slike problemer med sena?

ps. sena røk uten stor belastning, idet jeg pilket midt i vannet etter storsei. jeg sjekket selvfølgelig etter brudd på sena...noe det ikke var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en lawson powerjigger og en penn 16vsx på den siden, jeg fikk et godt tilbud og slo derfor til, det er et bra utvalg for det basiske utstyret. penn og powerjigger fungerer perfekt, noe jeg kan utsette på er sena jeg kjøpte av fiskekongen(matrix pro) med denne sena mistet jeg sluker og oppheng for sikkert 300kr isommer, mulig det bare er min det er feil med.... men men noen som har hatt slike problemer med sena?

ps. sena røk uten stor belastning, idet jeg pilket midt i vannet etter storsei. jeg sjekket selvfølgelig etter brudd på sena...noe det ikke var :blink:

Når det gjelder brudd på multifilament skjer det dessverre av og til :angry:

Årsaken er nesten alltid sår på lina. Dette får de fleste av og til ved transport, at en vikler seg i hverandre, sliter under kjølen på båten, osv,osv :huh: (pigghåen er skummel, skinnet er som sandpapir)

Har opplevd flere ganger å miste 3-400 meter line + oppheng,bommer og lodd :angry: Heldigvis ikke ofte!!

Et godt råd: kapp alltid/ofte av et par meter av lina før fisket begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.