Gå til innhold
Fiskersiden

Trøndelagstreff 2007 - se siste post


 Share

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Namsen Motor Hotell på Spillum (andre sida av Namsen) kan jo også være verdt å kontakte. Et kvarter-20 min lenger å kjøre, men sannsynligvis billigere. De har blant annet firemanns motellrom. Kan bli kaldt å overnatte på isen hvis tempen ramler til 20 speik.

http://www.namsen-motor-hotell.no/

Husker ikke om Vilhelm har nevnt det, men det finnes også en fiskesjappe på Sjøåsen, Aljos, som har åpent 8-16 mandag-fredag. Har det meste man har bruk for til skatefisket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quoteHusker ikke om Vilhelm har nevnt det, men det finnes også en fiskesjappe på Sjøåsen, Aljos, som har åpent 8-16 mandag-fredag. Har det meste man har bruk for til skatefisket.

Jeg har snakket med Aljos og de har åpent bare Tirsdag og Fredag i vinterhalvåret, men han sa det var bare å ringe på når vi kunne komme så kunne de sikkert åpne for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker deg altså?

Perca: Fortsatt plass?

Plass har jeg, men nå har det kommet ting i veien for Fruen og min deltagelse! :)

Sent i går kveld så ringte en av kompisene mine som er tannlege og inviterte Fruen og meg på tannbehandling lørdagen hvor dette treffet skal arrangeres...

Ikke det at vi heller drar til tannlegen enn på fisketur, men siden han behandler tennene våre fullstendig vederlagsfritt så blir dette valget enkelt!

Om dette treffet blir utsatt en uke så stiller vi! GARANTERT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på is!!

Sjekka Namsen motorhotell, fikk ikke mye info.

Dette var mailen:

Hei!

Priser helg her hos oss er:

Enkeltrom kr. 795,-. Dobbeltrom kr. 925,-.

Vet ikke om helg er fra Fredag til Søndag... Var ikke så ille pris uansett.

Endret av kjetillund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært mildt og nedbør ei god stund,noe som gjør at fjorden er full av ferskvann. Dette vil gjøre at isen fryser fortere og været framover virker lovende følg denne linken for å sjekke værforhold.

OM det er ønskelig og flertall for det, skal vi skifte helg?

Endret av Vilhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med om det blir is, tar det i forbindelse med jobbing på trondheimskontoret. Trenger da bare sitte på med noen fra trondheim og tilbake. Sverre?

Blir det hotell eller telt?

Plass hos meg ja. Sålenge det ikke blir flytta mer enn én uke er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmotsigelse, hadde vært moro dette, men rally kommer i veien og er viktigere. Har vel ombestemt deg du og vet jeg.. Men lykke til og skitt fiske til de som drar oppover

Har fremdeles stående tilbud om å være med nedover, men jeg dropper det da jeg har visst datoen for begge ting i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.