Gå til innhold
Fiskersiden

Ny sene..Noen erfaringer?


Recommended Posts

Har fått ei ny sene jeg skal teste for fiskebutikken på Kongsvinger nå... Noen som vet noe om den? Rapala Titanium Braid med HT2 teknologi.. Gud vet hva det er, men.. Fikk forklart at hver fiber i den fletta tråden var coated med noe SÅ FINT som Titanium Armor Coating..SÅ flettet. Rød/rosa er den ihvertfall :D 0,356 mm med bruddstyrke på 23,5 kg ca.. Innbiller meg at dette blir litt for dårlig, men vi får se.. Sena er ihvertfall trill rund, det er jo ett pluss..

Et bilde av saken

Rapala2007sene.jpg

Skal selvsagt brukes til jerk... :D

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym trym :) se på fargen !!!!! løp å kjøp.

Blir spennende å høre din mening Svein Andre om dette og hvordan du føler den funker.

Fiskebutikken på Kongsvinger, har vi bare en igjen ??? Og er det en bra butikk eller ? Og hvor ligger den nå ??

Tja, jeg vet ikke om vi regner G-sport på Brusenteret eller Intersport på Kongssenteret? JEG har jo mer utvalg enn dem...! :lol: Ellers så med fiskebutikken, så mener jeg Kongsvinger Sport og Fritid... Ligger under gamle Polet. Ved gågata... Det var meningen at han skulle begynne med Power Pro etter et formidabelt press fra meg. :) Og etter X antall sene brudd med hans 2006 Rapala sene. Nå har vel Rapala fått stoppet dette tror jeg.. Sikkert gitt ham en pris han ikke kunne si nei til.. TYPISK!

I år hadde de ikke så mye jerk-bait, endel stenger og CWC-produkter.. Det skulle taes inn MYE mer til neste år sa han.. Var redd de skulle bli sittende igjen med for mye i høst, men det er da tomt for absolutt alt jerk-utstyr der nå. Hjalp på at det var 50% rabatt på alt nå nettopp da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke testet den nye rapala senen men den gamle titanium braid senen ble fort slitt.

det er vel bare en på kongsvinger som kan kalle seg fiskebutik og det er vel jan

Ja, Leirud'n har mye han.. Men jeg får bedre rabatter andre steder og akkurat de samme produktene.. :) Har de det ikke inne, så bestiller de for meg... ;)

Uansett så handler jeg 90% av alt jeg trenger fra Sverige jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.