Gå til innhold
Fiskersiden

Nyheter...


Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prologic kommer også med noen nye stenger og flere jigger.

link

Her er en jerkbait som ligner på den nederste Prologicen,se i linken for film.Ønsker meg noen sånne når jeg vinner i lotto,de har jo helt sindsyk gange.

VAGABOND DIAMONDS TAIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CWC har kommet med Buster Jerk Suspending også nå... Med alle de vanlige fargene som du finner på www.cwcab.com

Pluss at de har kommet med en 4-pack med spesielle farger!! Heter Reef Colours.. Den ene av de fargene er Nemo.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prologic kommer med et nytt jerkbait neste år:

jerkbaits1.jpg

Ser også at CWC, i Sverige begynner å ta inn Odyshit sine Pirhana baits.

CWCAB

Det er vel mer å glede seg til neste år...

Michael

Ser bra ut dem...burde kunne friste en rovfisk :P

Har du fått prøvd og jerk med dem?

Er Odyssey så dårlig?....har noen phantomer og synes gangen er bra,har ikke fått

brukt dem så mye enda...bruker helst pigen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigen er bra, kanonbra faktisk, men verdens dårligste kvalitet. Phantomene dem hadde har de ikke mer pga dårlig håndverk. De Phantoms jeg og Erik har hatt fra odyssey (heh første gang jeg har skrevet det uten shit :P ) Har enten sprekt (det kan skje alle trebait, men ikke etter 2 min i vannet) synker med huet først (om de i det hele tatt synker) eller baken først. Går du på odyssey sine sider ser du at Phantomen er borte, jeg kan godt skrive hele historien der (må bare ha et par øl først og kan godt ta det på PM) og for å si det slik, de kan vel prise seg lykkelig over at de faktisk er i bissniss enda.

Men "spesial" Phantomen min, rett fra opphavsmannens hånd, er favvo betet, ingen over, ingen ved siden av, det er mitt goto bait numero uno, både den store og den lille.

Men for å holde det innenfor tråden, ang nyheter, jeg har fått ny dynamo i bilen. WUUUHUUUUUU!!!!!!!!! :lol:

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigen er bra, kanonbra faktisk, men verdens dårligste kvalitet. Phantomene dem hadde har de ikke mer pga dårlig håndverk. De Phantoms jeg og Erik har hatt fra odyssey (heh første gang jeg har skrevet det uten shit ;) ) Har enten sprekt (det kan skje alle trebait, men ikke etter 2 min i vannet) synker med huet først (om de i det hele tatt synker) eller baken først. Går du på odyssey sine sider ser du at Phantomen er borte, jeg kan godt skrive hele historien der (må bare ha et par øl først og kan godt ta det på PM) og for å si det slik, de kan vel prise seg lykkelig over at de faktisk er i bissniss enda.

Men "spesial" Phantomen min, rett fra opphavsmannens hånd, er favvo betet, ingen over, ingen ved siden av, det er mitt goto bait numero uno, både den store og den lille.

Men for å holde det innenfor tråden, ang nyheter, jeg har fått ny dynamo i bilen. WUUUHUUUUUU!!!!!!!!! :lol:

Michael

Ja det er kjekt med bil :blink:

Får kjøpe de ekte phantomene neste gang :lol:

Bra de har bissniss enda....hadde vært synd og mista pigen....det er favon min :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett de 3 bakerste fargene? Lurer på om jeg må ha en sånn 4-pack... :)

buster-jerk-reef_320.jpg

Kjøpt to av de, de to fremste på dette bilde. Nemo og den svarte,gule,hvite

Og ja jeg har sett alle disse fargene hos min venn i Helsingborg.

Men har til gode å få fisk på de.

Da var videoer for 2007 baitsa til Prologic ute:

Hard baits

Softbaits

Michael

Le jerk Minnow (som jeg fikk av min venn i Helsingborg) har jeg en av, de har en glimrende gangen i vannet. Den tror jeg kan bli meget efftig etter SØ.

Min venn jobber i fiskkjelleren, og hver gang jeg kommer så har han noe han må vise meg, noen nyheter. Butikken ligger rett ved havet så da går vi ut å tester, og så ender det opp med at jeg får det med meg hjem. Kul kille !!!!!!!!!!!!!! Der av mitt eierskap til le jerk minnow :P;)

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var videoer for 2007 baitsa til Prologic ute:

Hard baits

Softbaits

Michael

Og her er noen resultater fra testfiskinga med "Free Styler"!

http://www.fiskekompaniet.com/ "Grymt testfiske för David"

Og/eller

http://www.prologicfishing.com/

Hvis man kjøper noen stk av hvert jerkbait som finnes på markedet, så vil man etter hvert kanskje få noen fisker!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å pøse på med 2007 nyheter, for de som er interessert.

Dunwright har nye modeller på trappene:

http://www.dunwrighttackle.com/index.shtml (video, i andre avsnitt)

Michael

firfisla var jo hefftig som få.............Glimrende at du henter opp nyheter Gismolo, bare så synd at det vil ta 3 til 7 år før vi ser det i Norge.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunwright er jo et company som har litt fler forskjellige baits i sortimentet, så her kan jo noen importere fler modeller, fra en og samme levrandør...

Men uansett Waldorf, de er bare et par tastetrykke unda...

Michael

må sette oss ned en kveld og taste de tastetrykkene Fullvortmo ...................................

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kunne sikkert tatt denne i den tråden om tyngre jerkbait fiske, men siden dette er nyhet så velger jeg å poste her.

Fått litt info om de nye BFT spöene som kommer.

6' 150gr

2 stk 6'6" 150gr

En av modellene er 2 delt

6'8" fot 180gr

2 stk 7'6" 100 og 150gr

6 og 6'6" stengene er jerkstenger, de andre er magnum woblers, bulldawgs osv. 6'8" kan nok brukes som jerkspö, men er iflg kilden litt 'sladdrigt' i toppen, han syntes og at de hadde for dyp aksjon.

Konkulsjonen hans: "men dom är fan så mycket bättre än deras gamla bft skit"

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert tatt denne i den tråden om tyngre jerkbait fiske, men siden dette er nyhet så velger jeg å poste her.

Fått litt info om de nye BFT spöene som kommer.

6' 150gr

2 stk 6'6" 150gr

En av modellene er 2 delt

6'8" fot 180gr

2 stk 7'6" 100 og 150gr

6 og 6'6" stengene er jerkstenger, de andre er magnum woblers, bulldawgs osv. 6'8" kan nok brukes som jerkspö, men er iflg kilden litt 'sladdrigt' i toppen, han syntes og at de hadde for dyp aksjon.

Konkulsjonen hans: "men dom är fan så mycket bättre än deras gamla bft skit"

Michael

Når får en stakkars prylbög kjøpt de nye stengene?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.