Gå til innhold
Fiskersiden

Nyheter...


Recommended Posts

Har nå fått tilgang til Illex jerk og wobblere fra min leverandør av fôr. På kontinentet er dette et av de største og mest annerkjente merker av slikt utstyr.

Jeg vil ta inn produkter fra Illex på forhåndsbestilling, kommer egen post ang dette snart.

1.jpg

1.jpg

1.jpg

og mye mer...

Endret av avkroken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Must have! Leste en artikkel i FJ om de,meget fristende baits. Håper ikke prisen blir for stiv,var det ikke Milo som hadde noen til en syk pris?

Stemmer det. Prisen blir nok fortsatt ganske stiv i det man vanligsvis er vant til å betale for en "wobbler".

Men, kvaliteten på Illexbæiza er noe helt for seg selv. Gummien i haler bl.a er så seig at den neten ikke kan slites i stykker.

er blitt lovet prisliste om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min bait fra USA ankommet. De ligger nå å venter på meg på postens godssentral.

7 baits som har tatt den lange vegen fra USA og opp til Ellingsrud.

Jeg fikk av min erik en jerkbaits, en jerkbaits som alle vil ha, vet du den kan gå å alene stå, der for synger jeg nå !!!!!!! "Se på min lille jerkbaits nå, den snurrer rundt på gulvet nå, så nikker den for bustern min så vugger de litt rundt om kring. Det er så veldig flott å se at alle mantane må le, min lille jerko heter pike og den ser på meg og ler...............................

Jeg har en ny jerkbaits som heter jerkko og når den går i vannet, da fanger den jo no. Og slik går min jerko og jerkoenen min går slik og slik går min jerko og jerkoen går slik.

Det er ofte snakk om julekvelden og 17. mai på en gang, i dag er det en slik dag for meg :blink::huh::P

Legger ut bilder når eg har muligheten til det og det blir nok først på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco Kid og Swim Whizz ankom Kongsvinger igår... :blink: Pluss en julklapp från leverantören.. :huh: Ikke dårlig!

sjefsfiskern kommer vel snart og henter.. :P

Noen som trenger BFT-caps? 129 pr stk.. Jeg har 4 nå.. :D *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco Kid og Swim Whizz ankom Kongsvinger igår... :huh: Pluss en julklapp från leverantören.. :P Ikke dårlig!

sjefsfiskern kommer vel snart og henter.. :D

Noen som trenger BFT-caps? 129 pr stk.. Jeg har 4 nå.. B) *ler*

Ække så lenge til nå gitt :blink:

Skal ihvertfall ikke ha caps :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække så lenge til nå gitt :blink:

Skal ihvertfall ikke ha caps :P

Du HAR du.. Jeg kunne trengt de når min fløy av i Storsjøen... Men siden jeg har så rå båt, så rakk vi det jo... :huh: Skal du ha de nå ell? Kom til Hamar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd Ambassadeur Revo STX til jerk? Er den kraftig nok? Ser så lav og fin ut...

Jeg tar en caps jeg så kan Kenneth ta den med når han henter tinga sine :huh:

Den er god... Han innbiller seg jeg skal gidde å kjøre til Kløfta å møte ham nå... hehe! Har jo bare kjørt til og fra Sverige for ham SÅÅÅÅÅÅ.................... :blink: *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååiiiiii det var det utrolig mye flotte baits. Nå kommer jeg til å bo på steinsfjorden i helga.

Jeg tar en caps etter som jeg sa jeg skulle ha en, så send en til meg å send kontonr. på PM

Du trenger ikke det da, bare for at du sa det.. :) Jeg som var treg.. Ikke noe problem å bli kvitt de..

Men hvis du vil ha 2 så kan jeg godt sende deg en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ew.jpg

ew3.jpg

Haha, gleder meg til å se denne bli kasta med en BFTstang :)

ew2.jpg

Han var jo som en liten unge.

Fra venstre: The Undertaker, Mr Automatic Jr. Cranebaits 406 tror jeg det var, Dunwright Dancer Jr. og den store husker jeg ikke navnet på i farten. Det var halvparten, og han klarte ikke å løfte resten :)

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunwright Dancer Jr,lurer litt på hvordan senior ser ut? Håper ikke Erik skal kaste de med lavprofilsnellene sine,noe sier meg at det går til...Hva ble frakta på godsakene? Og en ting til,nå må du sikkert kjøpe deg en stang til,og da får du vell minst 4 jerkstenger din pryyyylbøg(ja jeg er misunnelig,må kjøpe noe nytt jeg og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.