Gå til innhold
Fiskersiden

Lite utdrag av mine Wobblere+ bilde av spesial Wobbler kasse


S.U
 Share

Recommended Posts

Godt da å ha etpar andre kort også :D Kommer nok aldri opp i ett slikt antall, vil nok anta at 500 er et mer reelt antall i min samling :D

50 tusen i wobblere ja ja mister Thilesen....................................... :P

og 130 tusen på mister S.U ja ja.

Til min kone

Som du kan se her snuppa mi så har jeg nok litt å gå på når det gjelder pengebruk. Og begynner med det i dag. Er glad i deg, husk å sett over middagen. Vil ha kylling i dag. Ser deg etter at jeg har vært på en handlerundt. :D:D

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 tusen i wobblere ja ja mister Thilesen....................................... :)

og 130 tusen på mister S.U ja ja.

Til min kone

Som du kan se her snuppa mi så har jeg nok litt å gå på når det gjelder pengebruk. Og begynner med det i dag. Er glad i deg, husk å sett over middagen. Vil ha kylling i dag. Ser deg etter at jeg har vært på en handlerundt. :):D

09.10.2006

ANTALL= 1298

SUM WOBBLER =kr 149 370,00 Etter nye priser i år.

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Værste jeg har sett. Jeg har kanskje 100 wobblere, og syntes jeg har mange. Skjønner jo at jeg stiller i en helt annen liga. men hiver meg på resten av koret her. Viser disse bildene til sambo hvis det blir noe gnåling, men det spørs om hun ikke roper på en eller annen diagnose da.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk dere at S.U skriver opp hver eneste han får UNNTATT i konker og folk sine gjedder han har med i båten sin og når han er matros i andre båter....så han har fått grundig mye mer enn de drøye 6 tonna som omtalt :lol:

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hvis du får mangel på barneleker i fremtiden er et hot tips å fjerne krokene på de mest fargerike wobblerne og legge de i en haug på gulvet, Garantert suksess!!!

Jeg har gjort dette, og dattera på 1og 1/2 er helt vill når vi går inn på fiskeustyrsbutikken. Kroker kroker(som hun kaller de)roper hun da og vil ha en masse woblere og sluker. Da er det vanskelig selv for Sjefen i huset(altså mor) og si nei når både far og datter vil ha de samme slukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.