Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor tar du gjedde nå?


Recommended Posts

Da det begynner å bli veldig kaldt i Glomma, så lurer jeg da.. Er det varmere i sjøene rundt omkring? (større sjøer vel og merke da..)

Og er det noen som har tatt gjedde på ordentlig grunnt vann enda? Har lyst på en jerke-tur til før jeg må parkere Stiff'en og Recorden for vinteren..

SAH

Min Shakespear Ugly Stick Muskyjerk er på vei NÅÅÅÅÅ! :mellow:

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du ugly sticken fra?? USA?

Bestilte den hos Trumman, men de ville ikke sende den tl Norge da ordren var under 1000 sek... Da blir jeg litt irritert og sier de kan sende den til Posten i Charlottenberg, men... Det gjorde de heller ikke. Så da får jeg den heller fra en annen i Sverige... :lol: Ellers så kunne Kongsvinger Sport & Fritid SANNSYNLIGVIS skaffe de.. De hadde Shakespear-stenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle slenge meg på jerkbaitfiske da jeg fisker med stort sett alt,

Gikk til innkjøp av en Ambassadeur 5601JB til høstpris -50% :P ,kjøpte stang på QXL

type Shimano 6,6J ..

Var og testa det på Jarenvannet i dag , var innom fiskesjappa ved kiwin og fikk fortalt at det

var myyyyye vann og at jeg skulle finne på noe annet enn fiske i dag , men men

, Ja det var myyyyyye vann men gjedda beit på andre kastet , fin fisk på 1,5 kg , ikkeno bilde

da gjedda fant det for godt å bli værende i det våte element , helt forståelig forsåvidt selv

om det var omtrent like vått på land.. ble med den ene gjedda , men fikk da testa jerkfiske ,

Og det var skikkelig artig ;)

forøvrig fiska jeg med Buster 120mm i parrot farge,

Så Jarenvannet er da fiskbart ennå.. jeg fiska fra land ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.