Gå til innhold
Fiskersiden

Hvorfor ikke lage en ........................


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Det er jo så pop med kalendre med lettkledde menn og kvinner, å de får jo alltid mye PR.

Så satt jeg å tenkte litt at her bør det jo være mulig å lage noe som vi kanskje kunne selge igjennom FS, der penger gikk til et god formål eller penger gikk til landstreff eller andre gode fiskeformål.

Kalendere får man jo laget snart over alt til en billig penge.

Men da må vi jo ha bilder og da ville det vel være naturlig å ha bilder av FS medlemer. Og da rimelig lettkledd.

Har et eksempel her......

14530_s.jpg

Får vi 12 stk medlemer til å stille opp i litt utfordrene fiskepositur så hadde det vært skit kult.

Vill jo tru at mange hadde hatt glede av å kjøpe en slik sak, spesielt våre bedre halvdeler så kunne de jo se hvem vi ofte omgås med og så kan de jo se på deg,når du er ute å fisker heheheheh

Nå vet jeg ikke om jeg er spik spenna som foreslår noe slikt, men men ...................

:D

Så kunne man jo samtidig legge inn (sammen med bilde) litt tekst om hvilken art/fiske som er mest aktuelt i de div måneder.

Man kommer ingen stes i denne verden hvis man ikke prøver..........................

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Behøver IKKE å prøve å selge meg en kalender med lettkledde/nakne menn fra FS!

Hadde våre bedre halvdeler stilt, da..... kunne det tenkes jeg kjøpte to (eller om de kvinnelige FS-medlemmene stilte opp).

;):D

Men det er jo mulig det bare er jeg som ikke ville ha kjøpt en våvet kalender med menn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men man må jo lete dem frem ihvertfall, tror ikke jeg hadde funnet bildene så raskt selv engang :)

Det 2 bildet er forøvrig IKKE "etter" bilde. Det eksisterer ikke noe "etter" bilde for jeg skal bli større til nyttår før jeg skal bli mindre igjen-altså er jeg ikke ferdig enda. Men det bildet aner jeg ikke når ble tatt, men må ha vært i våres tror jeg.

EDIT: Begge bildene er nok tatt "før" dvs i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra el-nico/folkens og følg opp trytes insiativ. ta bilder av dere selv i en fiske situasjon, la kona ta bilde, hun vil nok more seg ........... jeg skal selv ta et i kveld, men da etter noen glass med GT, har planen klar, men trenger litt innabords først, for dette blir litt i overkant av hva jeg selv tåler hehehehehe

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra el-nico/folkens og følg opp trytes insiativ. ta bilder av dere selv i en fiske situasjon, la kona ta bilde, hun vil nok more seg ........... jeg skal selv ta et i kveld, men da etter noen glass med GT, har planen klar, men trenger litt innabords først, for dette blir litt i overkant av hva jeg selv tåler hehehehehe

vi gleder oss ikke konsentrer deg om en jiggtest heller

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.