Gå til innhold
Fiskersiden

ny bindestikke


fluefiskeren
 Share

Recommended Posts

jeg bruker Danica bindestikke som absolutt kan anbefales. Jeg legger ut et bilde bare jeg finner det på nettet.

Flere fordeler: ikke dyr, kroker sitter godt, 360 graders vendemulighet, sitter godt fast i bordet. Ingen mulighet for pedestall hvis du ønsker det.

Her er bildet:

danica_new.gif

Les litt her: http://www.eflytyer.com/tools/danica_vises.html

Så på nettstedet at det er kommet pedestall til den, men dette må i såfall kjøpes ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være fornøyd når stikka holdt i 20 år.. Jeg har også ei orginal Dan-Vice som jeg har hatt like lenge, og jeg tror sikkert at den holder i 10 år til. Senere kom det en kina-vare, etterligning på markedet. Den holdt i max to år. Sats på kvalitet. Mye bra stikker foran.

Jsc [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du tenkt å legge i stikka? Vil anbefale deg stikke med Rotary-funksjon om du binder mye tuber, men dette vet du vel - Jeg har en Renzetti-stikke som jeg er VELDIG fornøyd med (med tube-kit) men den koster nok litt mer enn normalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt uenig med rams om at den ikke ersærlig anvedelig til tube binding.

så lenge tubeholderen blir festet godt så sitter den ved vanlig binding.

syntes heller at de forskjellige tube holderene er dårlige og at de billigste mod. kansje ikke helt holder mål.

har selv anvil stikka og den bruker jeg til alt fra tørr fluer til lakse fluer av krok eller tube.

løp og kjøp,jeg tror du vil bli fornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Bruke bla Apex selv. Helt grei bindestikke til en grei pris. Ville anbefalt den, eneste negative er at kjeften er noe svak i materialet, men ny kjeft koster ikke akkurat en formue...

Dere er sikkert ferdige med å diskutere dette, men bindestikka mi tar snart kvelden og må ha ny. Hva innebærer livstidsgarantien på anvil apex stikka? Skal du ikke få ny gratis kjeft da hvis den ryker, er ikke det livstidsgarantien er til for?

Hjeeelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.