Gå til innhold
Fiskersiden

Tips: Når skal man slutte å jerke


Recommended Posts

Kroka fatter'n i figeren en gang.Han skulle knyte på en krok og jeg skulle gå forbi. Ente med besøk til dyrlegen i Svindal,der hang det 4-5 sluker i taket fra før. Katta kroka seg selv en gang også,jeg sa at den ikke skulle leke med Hoffman hackelet mitt! Er glad i katter jeg,bare ikke når de leker med fluebindeutstyret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken er å være kroket til det baitet øverst i tråden samtidig med en litt umedgjørlig gjedde...
En FS bruker som har erfart det ja...men hvem det er får`n komme med selv

GRØSS sier jeg iaf...åfyttukatta

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he klarte selv den jeg og .Fikk treblen på en stor aure inn i negle båndet og ut over første leddet med en 6-7 kilos gjedde hang på . Skal si jeg var rask med tanga da . Men legen måtte snitte opp fingern for og få kroken ut den satt dønn fast :)

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
  • 1 month later...

Kompis Viggo fikk treblen på en Rapala Magnum inn i tommelen mens det hang på ei gjedde på 3-4 kilo. Jeg slapp det jeg hadde i hendene og fikk av gjedda og kjørte rett til nærmeste hus. Viggo hadde i mellomtiden fått kroken igjennom. Avbiteren til fyren i huset var str xs, så vi måtte en tur til naboen hans. Der ventet en kjettingkutter. Ellers fikk Grutle en treble i fingeren på fjelltur i sommer. Den fikset jeg med en bit 0.30. Gikk lynkjapt, og fingeren var helt fin like etterpå. Men det trikset funker kun om kroken sitter relativt pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.