Gå til innhold
Fiskersiden

Den interne forumkalenderen


 Share

Recommended Posts

Jeg har i dag lagt inn noen nært forestående TV-programmer som er sportsfiskerelatert. Er det ønskelig for folk at vi benytter denne kalenderen til å legge inn ting som skjer på TV og sportsfiskearrangementer rundt om, slik at man enkelt kan få med seg ting som skjer? Vi har måttet fjerne den oppprinnelige kalenderen vi kjørte på forsiden da vi hadde mistanke om at det lå en bug eller to i den som hjalp hackerne under angrepene tidligere i sommer. Forumet er jo stedet de fleste er innom og jeg tror derfor det vil være mer hensiktsmessig å plassere kalenderen her i forumet. Hva synes dere? (Post svar på dette her)

I fall det er posistivitet for det som er nevnt ovenfor: Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe til med å legge å søke opp og legge inn ting med jevne og ujevne mellomrom? Send meg en PM merket "Kalender" om du ønsker å hjelpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[teskje] Jo, det er derfor vi spør om noen kan hjelpe til med å legge inn saker... [/teskje]

;-)

hva er problemet Espen? rett før jeg driter i sia nå, får jo sure svar hele tia...og jeg har før tilbudt meg å hjelpe til, men da fikk jeg ikke svar en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure svar? Var jo blunkefjes og greier? (Å inneha en litt tørr og selvironisk humor er innimellom problematisk, sorry)

Beklager humoren og: Jo, det hadde vært fint med hjelp - og jo jeg sitter i kveld (også) og gjør tiltak for oppdatering av konkurransen og er betydelig nærmere nå.... og jo det er mulig du har tilbudt hjelp tidligere og du har gått i glemmeboksen når vi hadde trengt det, men jeg er av natur en type som forsøker å dra minst mulig veksler på andre om jeg ved litt ekstra egeninnsats kan forsøke å få ting i havn selv og da er det fort gjort å glemme at noen faktisk har tilbudt hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure svar? Var jo blunkefjes og greier? (Å inneha en litt tørr og selvironisk humor er innimellom problematisk, sorry)

Beklager humoren og.

du klarer ikke i la vær å drite ut mer? men klart du skal få vinne denne diskusjonene espen. jeg så ikke smilyen som fjerner det du skrev om (teskje). virker som du mente det?

og dermed mener du at jeg ikke har selvironi. sikkert rett. snakkes nok ikke her inne mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klarer ikke i la vær å drite ut mer? men klart du skal få vinne denne diskusjonene espen. jeg så ikke smilyen som fjerner det du skrev om (teskje). virker som du mente det?

og dermed mener du at jeg ikke har selvironi. sikkert rett. snakkes nok ikke her inne mer....

:P:):D Kan menn ha pms..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning kan jeg nevne at jeg fortsatt ikke har fått noen PM (i første rekke dreier det eg om en gang i uken å legge inn tv-programmer - jeg utfører gladelig opplæring...)

Mens vi er inne på PMS: Regner med at alle nå har fått med seg hvorfor det heter PMS?

....ordet kugalskap var allerede i bruk....

(Og da legger jeg forsøkene på å bli nominert i humorkategorien ved neste Forumawards på hyllen en liten stund da det fort gjort går ut over noen når humoren iblant kan være tvetydig...)

PS: Kim er selvsagt tilgitt - håper det gikk slik andre veien også.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å misforstå hverandre på nett ja, godt en gir beskjed så det kan bli oppklart hva en mener :)

Det er veldig lett å misforstå på nett og da bør man kanskje tenke på det før man skriver. Og ikke forvente at mottparten skal ha mange egneskaper for å kunne tolke hva skrivern mener. Men dette kommer jo litt ann på hva man diskuteter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å misforstå på nett og da bør man kanskje tenke på det før man skriver. Og ikke forvente at mottparten skal ha mange egneskaper for å kunne tolke hva skrivern mener. Men dette kommer jo litt ann på hva man diskuteter. :)

Så mye som jeg skriver på nett er det knapt tid til å tenke i det heletatt og som man ser så gir det fort uheldige utslag ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har faktisk PMS, ikke i betydningen, møkkasur før menstruasjonen, men perioder hvor man lett blir irritert, sugen på søtsaker, møkkakåte osv. Disse periodene som menn har er ofte like regelmessig som menstruasjonen til en nonne. Eneste bakdelen er at vår PMS ikke er så allment akseptert at vi faktisk kan bruke det som unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det Kimmer`n... :P

Det siste jeg har hørt om PMS er at det betyr Prehistorisk Monster Syndrom :)

huff! håper alle går på en kjempefyllekule i kveld og glemmer alt dette! eller, greit at alle ser at det går an å dumme seg ut her uten at man blir spadd ned i gjørma (slipp spaden Thor... :D )

skal fremover igjennom mye skit, og er derfor frustret. feil av meg å ta det ut her. sletter dette i morgen for å ikke spamme tråden som i utgangspunktet er en knallide :)

takk for all støtte. både her og på PM :P

EDIT: fjernet endel personlige greier.....

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Kim Andre!

Uansett greit å være fiskmeldt litt. Tipper helgens tur vil få tankene vekk fra kjipe ting, og over på fete ting. Havmus feks!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh... Forresten synes jeg det der med forumkalender høres smart ut, kjør på. (Sånn for å holde oss bittelitt til topicen)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har fått lagt inn det som er av fiskerelatert for ut uka - et lite problem er at ingen av søkene jeg har satt opp fanger programmer lengre enn en uke frem i tid, men med litt hjelp så skal vi nok holde oss oppdatert...

(Har fått èn PM nå....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.