www.sportsbutikken.no Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Vi kjører kampanje på Kinetics største og mest solide utstyrsbag. Her får du plass til det aller meste! Veil pris er kr 699,- mens du nå slipper unna med kr 349,- Nærmere info/bilde finner du her eller i nettbutikken vår sportsbutikken.no mvh Ola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tumlaren Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Vi kjører kampanje på Kinetics største og mest solide utstyrsbag. Her får du plass til det aller meste! Veil pris er kr 699,- mens du nå slipper unna med kr 349,- Nærmere info/bilde finner du her eller i nettbutikken vår sportsbutikken.no mvh Ola Bra linker ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Begge linkene funket de.... Finn- annonsen venter bare på godkjenning men var med bilde og info. Linken til butikken krever litt mere leiting, men fant bagen der også jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 I butikken går dere slik: Fiske-->Oppbevaring-->Vesker og bagger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Karl Inge = t-skje kjerringa! EDIT:Ekstraservice-Det er KIS det Hilsen Karl Inge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest los Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Akkurat hva jeg trenger til rotet mitt.Sender deg en mail fra Finn.nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted December 7, 2006 Report Share Posted December 7, 2006 Bestilte Tirsdag, kom i går 13:55. Fin bag, endelig et sted å gjemme unna alt karpestæsjet. Rask levering!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest los Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Baggen min har kommet og.Rask og fin handel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts