nicolaj brekke Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Dette tilbudet gjelder fra i dag. Desverre vises det feil på banner på hovedsiden til Fiskersiden, men etter hva jeg har blitt forklart så kommer den nye banneren jeg sendte dem inn snart. Patience my friends:) Wooly Buggers til kr 4,- kan du kjøpe på http://www.flue.no. Mvh FLUE.NO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Synd de største er str. 12. Skulle gjerne hatt de opp til str. 4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laksefiskern Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Synd de største er str. 12. Skulle gjerne hatt de opp til str. 4. enig- hvis det er sant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Disse ser jo også forseggjorte og fine ut på bildene. Må være et bra kjøp for de som ikke liker best å fiske med selvbundne fluer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 ...- hvis det er sant! Står så i beskrivelsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laksefiskern Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Står så i beskrivelsen ...fint du sjekker - gadd ikke det jeg. Men å få ferdiglagde fluer til den prisen er det et spørsmål om hva som lønner seg - eller rettere sagt; det lønner seg IKKE å lage dem selv. Jeg har som regel altfor mye å gjøre og fluebinding blir nedprioritert voldsomt av meg - således blir sånne tilbud ekstra kjærkomment for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rams Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 Wolley Bugger i størrelse 12 er bare latterlig! (hvem er det som kan finne på å lage noe sånnt da?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenna Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 Wolley Bugger i størrelse 12 er bare latterlig! (hvem er det som kan finne på å lage noe sånnt da?) Fine til innlandsørret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts