Gjest Hugo

Kystmeiteplasser i Trondheimsfjorden

Recommended Posts

Ser det nå, så ut som det var enda en sidelinje som ikke hadde bøyen. Sand det der ja. Er det bare jeg som ser den? Den er litt mere utydelig

Endret av tage

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye spennende lesing i denne tråden. Har agn i fryseren, nye kroker og det er full flo kl.14.30 i dag :) Da spørs det bare hvor ferden går..Er mest interessert i fiske for maten sin del i dag, og da hadde det sikkert vært greit å rigge ei stang med shad også til lyr/ sei/ torsk. Noen som vet om det fremdeles er trangt om plassen på betongkaia borte ved Brænnebukta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej, jag och min son skall upp till Orkanger-Buvika om två veckor,och  jag undrar om det finns någon rikitigt bra plats för plattfisk, Sedan undrar jag om det finns något ställe man kan få småkveite,jag släpper all fisk tillbaka. Sedan ,hur är tillgängligheten på träbron i Orkanger,är den öppen endast på kvällen. Tacksam för tips.mvh Freddie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående skrubba vs sandskädda, Sandskäddans sidolinje har en böj som beskrivs som en halv tennisboll. Men hybrider mellan olika plattfiskar framförallt skrubba och rödspätta är inte ovanligt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Storsand cirka en uke tilbake. Brukt reker med et flounder jig. Mye aksjon hele tida, men fisk var for små for kroken. Vi fått noen små sandflyndre (min første, så PB!). Og når vi tenker til snart avslutte dagen få jeg et fin skrubbe (også min første).

20180526_134727.jpg

20180526_161105.jpg

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå