Gå til innhold
Fiskersiden

Personlig rekord:-)


mepps3
 Share

Recommended Posts

Hehe, samme her. Merkelig saker det der. Men jeg har da ingenting imot å perse så det er helt greit vet jeg[ :) ] Men til sommeren får jeg besøk av en kompis av meg og da håper jeg ikke at det han som perser for da går han ut i vannet i løpet av få sekunder[8D][ :P ] Hehe.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag godtfolk.

Var ute i hele natt og prøvde lykken etter å ha hatt en relativt dårlig dag i elva på dagen å går[} :P ]

Knakk nest ytterste leddet på Slaten min på utkastet[:0] Hvordan det gikk til vet jeg ikke men har bestilt ny[ :D ]

Så jeg måtte bruke Fenwick Techna AV Klasse 8 og det var ikke det helt beste følte jeg[ :) ]

Men det var ikke noe å si på vakene. Røya måtte nesten be om landings tillatelse når den var oppe[ :P ] Også flere ganger hvor jeg observerte at den svømte rett under overflaten 4-5 meter bortover så var den borte like fort som den kom....

Forbannet meg, prøvde alle fluene jeg eide og hadde i boksene mine, men det var ikke en eneste som var i det hele tatt interessert... Skjønner pokker ikke det..

Noen som har noen formening om dette????? Fisket fra 01.30 til 04.45, da begynte vakene å avta, så jeg bestemte meg for å stikke...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ute i går, og etter nesten en uke satt de igjen[ :P ][ :P ] Fikk 5 stk røye fra str. 250 g opp til 650 g. På tørr flue av typen fallskjerm flue. Det var utrolig deilig å få fisk med den nye pontong båten min[ :) ]

Gjorde godt for selvtilitten min vil jeg si....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.