Gå til innhold
Fiskersiden

diskusjon om fjerning av "jukse" tåden


Ginny
 Share

Recommended Posts

da fikk vi endelig et svar, etter mye om og men.

Da vet vel vi andre brukere også hvordan vi skal gå frem for å få slettet et innlegg som vi "angrer" på, det er bare å ytre et ønske om det, regner da med at det er en enkel sak å få det fjernet.

så kom det igjen: det kunne nok vært gjort på en annen måte, men gjort er gjort. Tenk hvis livet var så enkelt. :P at vi kunne fortsette slik gang på gang. Nei her ligger nok en nøye gjennomtenkt og diskutert handling bak ( min påstand uten dokumentasjon)

Hvorfor kunne ikke dette svaret kommet med en gang når dette kom opp ? hvorfor må det alltid gås "rundt grøten" en stund ? med diverse løgnaktige uttalelser, ja jeg drister meg til å påstå det etter at kontakt med en av moderatorene førte til et svar som at han ikke husket om dette var riktig tråd, p.g.a travle tider o.s.v ???? ikke fortell meg at du ikke husket. Saken blir bare enda dummere :) og det dumme spørsmålstegnet som ble brukt lenger oppe i tråden her ? (puke)

Hva tror dere som drifter siden at vi andre brukere er ? hvis jeg kunne driste meg til å kalle dette Nazi moderering (noe jeg ikke gjør) så måtte jo dere trodd at vi andre var Hitlers fotsoldater, jeg er iallefall ikke det.

Regner med at dette blir siste innlegg ifra meg på denne tråden (mange er sikker glad for det) og please ikke kom med den vanlige at forumet er et frivillig tilbud o.s.v bla,bla den har vi hørt. Jeg blir her uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har fremdelels ikke forstått det du Hoffa....

Det er ikke slettet noe i DENNE tråden, og det var det Remy svarte på-som vi andre. Vi lurte fælt på hva som var skjedd til vi forstod det var snakk om en annen tråd. Denne tråden er (er dette 4 gangen det sies nå?) slettet.

Ovejan:

Også du må lese tråden skikkelig før du poster. Det er IKKE fjernet noe i denne tråden, noe som er årsaken til at vi først ikke kunne svare på hva som var skjedd.

Når det gjelder det andre punktet ditt har du helt rett-vi strekker oss vanligvis ganske langt for å imøtekomme brukere som ønsker å få innlegg rundt sin person slettet. Ofte publiseresheller ikke slike modereringer, nettopp fordi bruker ikke ønsker oppmerksomhet rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste poenget er at du har fjernet et innlegg hvor du innrømmer juks. Når noen påpeker dette svarer du med "?"

Vær en mann og stå for det du har gjort. Hadde du det så ville ikke så mange reagert heller.

Hehe, du er forunderlig. Svaret med spørsmåltegn var fordi personen refererte til feil tråd, før du kommer med påstander som du er god til les! `Står og har stått for det jeg gjorde, og jeg er sikker på at det er mer enn visse andre ville gjort. Når det er sagt så er jeg ferdig med å kommunisere med deg og ber om at fangstrapport tråden blir ryddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OveJan, nå vakler du jo på tynn is. Det er to tråder det er snakk om, når man sjekker opp loggen til en spesefikk nevnt tråd og ikke finner ut av det er det vel ikke så rart at man stiller seg spørrende til hva personen lurer på? JEg håper du ser den. Når det endelig ble klarlagt at det var en annen tråd det EGENTLIG gjaldt, ble det også klarlagt med en gang. Det klarer du å se ut av postene litt lenger tilbake i tråden. Men om du syns jeg, eller vi, er en gjeng med løgnaktige nazi modereratorer og tror at brukerne er en gjeng med amøber, ja da vet jeg ikke råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt ønske er at det opprettes en "diskusjon om jukste til Remy tråd!

Og Remy når du svarte med ? tegnet, visste du ikke da at vedkommende trodde dette var September tråden, nei du husket vel ikke helt. :blink:

Det tok ikke så lang tid denne gangen, før slutt på diskusjonen kom ;-)

Hvis du husket det så godt OveJan, hvorfor sa du det ikke med en gang da siden du hadde kontroll? Det ble besvart så raskt vi skjønte hva det var snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt ønske er at det opprettes en "diskusjon om jukste til Remy tråd!

Og Remy når du svarte med ? tegnet, visste du ikke da at vedkommende trodde dette var September tråden, nei du husket vel ikke helt. :blink:

Det tok ikke så lang tid denne gangen, før slutt på diskusjonen kom ;-)

Det ønsket blir ikke imøtekommet ovejan, jeg er sikker på at noen... har kopiert beklagelsen til Remy og kan sende deg den på pm.

Dersom det er ønskelig med mer kverulering rundt hvem som trodde hvilken tråd var hva kan dette tas i egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten *****, du lever enda på dette du. Og det må du jo få lov til.

Selv en bruker absolutt alle vet hva heter er det svært dårlig forumetikkette å bruke navnet på, der denne personen selv bare omtaler seg med et nick.

Ellers har FS & brukeren full annledning til å slette innlegg grunnet personlige opplysninger. Jeg vil allikevel påstå det var uklokt å slette hele tråden fiske i september, og da i særdeleshet innrømmelsen rundt de uheldige omstendighetene.

EDIT:Etternavn fjernet KIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som bruker så ytrer jeg ønske om og ber om at innlegene blir flyttet til denne tråden istedet for å bli slettet

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=20122

Hvis du husket det så godt OveJan, hvorfor sa du det ikke med en gang da siden du hadde kontroll? Det ble besvart så raskt vi skjønte hva det var snakk om!

jeg husket det ikke jeg Remy, da hadde jeg ikke spurt på den måten jeg gjorde, men hadde jeg vært under slikt uholdbart press som du var under den tiden, så hadde jeg husker det flere år fremover. Men det betydde gjerne ikke så mye for deg siden du har glemt det så fort.

EDIT: ønsker å legge til at dette har ikke noe med selve jukset å gjøre, jeg la selv inn støtteærkleringer på dette når innrømmelsen kom. denne diskusjonen går på moderering fra min side.

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som bruker så ytrer jeg ønske om og ber om at innlegene blir flyttet til denne tråden istedet for å bli slettet

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=20122

jeg husket det ikke jeg Remy, da hadde jeg ikke spurt på den måten jeg gjorde, men hadde jeg vært under slikt uholdbart press som du var under den tiden, så hadde jeg husker det flere år fremover. Men det betydde gjerne ikke så mye for deg siden du har glemt det så fort.

"Uholdbart press", ja det kan du si. Selvfølgelig var det en kjip situasjon, men forårsaket av meg selv og beklaget rent og holdent av meg selv. Skal jeg dra på dette resten av livet mener du? En styrke som jeg har er at etter å ha gått på trynet, går det å tørke snørra og reise seg igjen og fortsette. Mens du antyder at det er feil å gjøre. Grunnen til at vi stusset var at endel innlegg i denne tråden i sin opprinnelses tid ble fjernet, eller flyttet, er da så rart OveJan at man stusser over det? Virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som har nektet for juks, så innrømmet juks alikevel, for så å fjerne innrømmelsen igjen - uten notis. At det stilles spørsmålstegn til denne typen modereringer er vel bare naturlig. Integritet er viktig - men hvor har den blitt av i denne saken?

Hadde noen skrevet i den aktuelle tråden at den omdiskuterte personen ønsket at innlegget skulle anonymiseres/fjernes pga personvern - så ville de færreste reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tråden. Men om du syns jeg, eller vi, er en gjeng med løgnaktige nazi modereratorer og tror at brukerne er en gjeng med amøber, ja da vet jeg ikke råd.

jeg gikk ikke så langt, så den skal jeg ikke ha på meg, så då må du vel vite råd ;)

nå er forvirrelsen total:

sitat fra denne tråden fra Karl I:

"

Ovejan:

Også du må lese tråden skikkelig før du poster. Det er IKKE fjernet noe i denne tråden, noe som er årsaken til at vi først ikke kunne svare på hva som var skjedd.

"

sitat fra Remy fra samme tråd:

"

Grunnen til at vi stusset var at endel innlegg i denne tråden i sin opprinnelses tid ble fjernet, eller flyttet,

"

så nå går dere på samme "karusellen" igjen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uholdbart press", ja det kan du si. Selvfølgelig var det en kjip situasjon, men forårsaket av meg selv og beklaget rent og holdent av meg selv. Skal jeg dra på dette resten av livet mener du? En styrke som jeg har er at etter å ha gått på trynet, går det å tørke snørra og reise seg igjen og fortsette. Mens du antyder at det er feil å gjøre. Grunnen til at vi stusset var at endel innlegg i denne tråden i sin opprinnelses tid ble fjernet, eller flyttet, er da så rart OveJan at man stusser over det? Virkelig?

Nå syns jeg dere må slutte å pese dette noe mer.Remy har nok fått den straffen han fortjente,med godt monn.

Så fra min side vil jeg si, case closed :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som har nektet for juks, så innrømmet juks alikevel, for så å fjerne innrømmelsen igjen - uten notis. At det stilles spørsmålstegn til denne typen modereringer er vel bare naturlig. Integritet er viktig - men hvor har den blitt av i denne saken?

Hadde noen skrevet i den aktuelle tråden at den omdiskuterte personen ønsket at innlegget skulle anonymiseres/fjernes pga personvern - så ville de færreste reagert.

enig i dette, dette blir jo gjort gang på gang, også innrømmes det at det kunne vært gjort anneledes, men gjort er gjort.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet av los (Jeg fikk ikke til å svare med sitat)

"Nå syns jeg dere må slutte å pese dette noe mer.Remy har nok fått den straffen han fortjente,med godt monn.

Så fra min side vil jeg si, case closed "

Støttes fullt ut.

I min verden er det vanlig prosedyre at man gir seg når en innrømmelse er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet av los (Jeg fikk ikke til å svare med sitat)

"Nå syns jeg dere må slutte å pese dette noe mer.Remy har nok fått den straffen han fortjente,med godt monn.

Så fra min side vil jeg si, case closed "

Støttes fullt ut.

I min verden er det vanlig prosedyre at man gir seg når en innrømmelse er kommet.

Jeg må si meg så enig så enig. Men det finnes personer som ønsker indelig å kni dette skikkelig inn og få det opp i lyset i ny og ne slik at Remy skal bli påminnet om denne saken. Og det som irriteter meg mest er at det er personer som ikke bidrar på noe annen måte på FS, som ønsker denne saken frem i lyset igjen og igjen. At en moderator fra en annen side skal komme inn her å være belærende bør man holde seg for go til. Det lyser så igjenom at det er Remy man ønsker å ta og ikke diskuteter modereringen i denne sak, og slike ting er lavmål nr. 1. Er det mangel på noe å gjøre, har dere få venner, er verden vond i leve i for dere tro ??

Jeg synes faktisk dere skal holde dere for go til å holde på slik. Og de største kritikkeren er vel de som har eller jobber for/på andre nettsider. Og hvis målet er å sværte Remy og FS for egen vinning så håper jeg å tror at det virker totalt motsatt. For min del så blir tilhørigheten til FS bare større. Jeg tror faktisk dere taper masse på og oppfører dere slik, noe som til slutt går utover både andre forum og nettbutikker i internettverden.

Litt artig at den som startet debatten ikke har forsatt, kan det være en strategi bak ??

Nei så lenge ting har kommet på borde og inndrømmelser har kommet ¨så bør man ikke sitte oppe til langt på natt å vente på en logg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som er gammeldags Hunter, i disse dager sparker man folk som er nede så de ikke skal få reise seg igjen.

regner med at denne bl.annet var tenkt til meg, det er ikke det det handler om og det vet du Karl I, Remy har falt, og reist seg igjen det sier han selv, og det er blitt utrykkt respekt for det tidligere.

dette handler om noe helt annet moderering, måten dette er blitt gjort på. og rundt grøten snakket når det kommer opp. det er jo likt hver gang, så ikke prøv å vits det bort og fremstill meg og andre som en gjeng bøller som skal sparke Remy når han ligger nede, i mine øyne så har Remy reist seg.

hadde Dere stått samlet og sagt som jeg tror det er at dere har diskutert og nøye vurdert dette for så å ta en beslutning på å fjerne tråden for å "beskytte" Remy. Sett inn noen ord i tråden om hvorfor, så hadde dette aldri kommet opp.

Noen tanker som slår meg er hvor mye her inne som blir fjernet, moderert uten at det blir oppdaget, innlegg og tråder, blir "vridd på" og utformet etter som enkelte vil.

Nå ser det igjen ut som at det er jeg som er den store stygge ulven i denne sammenhengen, Jeg står for alt som er skrevet, men vær så snill ikke heng på meg stempel som jeg ikke har fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egen tråd for dette - men vil dere fortsette her - så kom igjen.

At jeg er moderator på et annet forum har vel ingenting å si for hvordan moderatorene her inne oppfører seg? Et innlegg er slettet i sin helhet - endel har reagert, slik seg hør og bør. Og som skrevet tidligere - ingen ville reagert hvis det ble lagt ut en notis om at dette var slettet pga diverse grunner. Støtter ovejan hele veien på dette m.t.p tidligere kotymer i lignende saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.