Gå til innhold
Fiskersiden

Abu Camyti wobblere


 Share

Recommended Posts

Fikk min julegave til meg selv i posten i går, kjøpt inn omtrent 40stk. Abu Camyti sjøørrett og laksewobblere. Lurer på om noen her har prøvd noen av de? finishen på de er upåklagelig og mine forventninger en høye (som alltid)

Disse wobblerne er designet av Peter Johansson i team camyti, og er laget for laks og sø, og har også autografen som de fleste designwobblere :D

Legger ved et par bilder :P

DSC00097Medium.jpg

DSC00095Medium.jpg

og mine dedikerte SØ/laks wobblere+noen vouksi raksi og anchovy holdere

DSC00094Medium.jpg

har dere trua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camyti er vel en variant av Tormentor? Skal bli moro å følge din vei mot storørreten, Fiskefjes. :D

er en tormentor ja..

Hva kosta herligheten?

hehe, ikke mye :P

om du kjøper 5stk av disse wobblerene koster de 19.95DK pr. stk!!

Tror de helt klart er på linje med enkelte parala og lappia wobblere og til en mikroskopisk pris..

www.fiskogfang.dk

Endret av fiskefjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har en ganske tett og livlig gange. Raskere gange enn bomber og stike pro. 9cm wobleren er vel den mest allsidige i sjøen. Liten nok til at seien og lyren tar den. Den kan kanske bli litt for livlig etter SØ på vinteren, men har fått på den i kaldt vann.

Bruker nesten bare flyt, men synk skal etter sigende være hakket bedre.

Nr. 1 og 2 på bildet er de som jeg har best erfaring med i Oslofjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bra svenna! da skal jeg prøve litt forskjellige på noen turer fremover og se hva som gir hugg, for SØ er det mye av her på tofte virker det som, bare å finne ut hva den liker til frokost :huh:

dorger ganske så skate når vanntempen er så lav som nå, og håper den kanskje lager en litt roligere gange i vannet ved sakte fart..

Har også handlet inn noen X-RAP rapala wobblere, men tror jeg fikk ferskvannsutgaver for de hadde krimskrams i den bakre kroken.. men fine er de :lol: kan jo hende de funker i saltvann læll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med Tormentor til SØ. Men har ikke prøvd Camity fargene. Har først og fremst brukt 9cm rød/gull. Men også fisket litt med sølv/grønn. Bare husk å bytt treble og splittring!

er treblene og ringene så dårlige at jeg bør bytte de før jeg fisker i det heletatt med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.