Gå til innhold
Fiskersiden

Trollflyndre


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Hei

No har eg vore inne sidan vesle julaften, og det var på høg tid å kome seg ut. Vinden har slite på landskapet i Trøndelag i det siste, og i dag såg det litt rolegare ut. I alle fall på værmeldinga. Eg tok ein tur til den superhemmelige kaien. Den er så hemmelig at eg til tider gløymde kor eg var sjølv :P . Målet med turen var specimenkviting. Eg rigga opp den nye Mustad-poden, og monterte stengene. Vinden auka på, og etterkvart måtte eg legge podden saman fordi vinden tok for godt tak i snørene. Jaja. Eg brukte mine nye favoritt-tackler, Pulley-power. Dette fordi det er mildt sagt ufine botnforhold. Det betalte seg, for eg mista ingenting. Etter ei lita stund kom ein triveleg trønder, og kvakk meg ut frå stangtuppstirretransen. Denne mannen skulle vise seg å komme til nytte...

Etter ei lita stund kom den obligatoriske hysa opp. Hyse får ein alltid her i fjorden, vel og merke dersom du ikkje blankar. Det er òg mogleg her :D .

Midt i ein samtale om Dei Store Fiskane, høyrer eg eit voldsomt run på surfstanga. Eg ilar bort, og kan konstantere fast fisk. Den verka bra, og eg set i gang eit lite håp om stor kviting. Men etter ein kort, men hard fight ser eg at det er ei kveite. Den nyttige trønderen frå i stad har nemlig ein lang klepp. Fisken måtte elles ha blitt heisa opp på kaien. Etter eit par forsøk får kleppen tak, og me heisar kveita i sikkerheit. Trønderen er brukar på FS, så takk endå ein gong til deg.

Altså ny art for meg, kveite (2000 gram) :D

15945_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6376/15945.jpg

Eit par tacklebilder:

15946_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6376/15946.jpg

Sjølvlysande gummislange som beskyttelse, og ein liten Avkrokenblekksprut. Kroken er ein Mustad sirkel str 4/0.

15947_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6376/15947.jpg

Kveite er fantastisk mat, og eg gjorde han opp som ei vanleg flyndre. Altså fire filetar. Dersom nokon har eit betre råd, kom gjerne med det.

15948_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6376/15948.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Julenissen bør vel òg takkast, for dette var den beste julegåva til meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere (du) får bra fangster der oppe. Husk det går 20-30 ganger så store kveiter på denne super(hemmelige) kaien.

Kveite altså... Dere er mye flinkere kystmeitere enn jeg var i Trondheim, mye bra i det siste, både av rapporter og fangster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere (du) får bra fangster der oppe. Husk det går 20-30 ganger så store kveiter på denne super(hemmelige) kaien.

Ja, eg er godt kjent med det. Det var eit par "locals" som var på søndagstur, og dei fortalte litt historiar :D

Kveite altså... Dere er mye flinkere kystmeitere enn jeg var i Trondheim, mye bra i det siste, både av rapporter og fangster.

Gjørs, då... :P

Husk at me går i dine fotspor. Litt sånn som Monsen og Ingstad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei fin kystmeiteflyndre, Chironomus! Ser ut til at Gjørs har flyttet sørover litt for tidlig, eller hva tror du, Hugo?

@ Andreas: Kveitetacklet til Chironomus er ikke så ulikt det tacklet jeg la ut bilde av i tackle-tråden, faktisk. Men det er tydelig at noe selvlysende er/kan være utslagsgivende. Slange har jeg faktisk ikke i tackle & dims-boksen min, ennå.

Kanskje et bilde av det aktuelle tacklet kunne blitt postet i tackle-tråden?

Men nok en gang - grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms: da må man dessverre ta turen på utsiden av stuen og lesesalen iblant. :)

gleder meg til neste rapport fra denne kaien allerede.

Dersom man er to sammen, så kan man kjøre fisken inn på den lille rampen på høyre side av bryggen. Eller kjøpe langskaftet håvskaft og kaprehåv som jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kveite !

Hvordan var været ?

Her på Lade, ble det 1,5 time med litt meiting og sluk, men vinden gjorde sitt til at jeg gav meg så fort :lol:

Takk for det! Som du ser på nest siste bilete, så måtte podden ligge på bryggekanten. Hadde berre eitt gripesøkke igjen, og det var heilt umogleg å halde kontakten med det andre agnet. Straum og vind samarbeidde, og stasen låg stadig parallelt med land. Kraftig vind altså, men det øsregna berre på slutten <_<

Dersom man er to sammen, så kan man kjøre fisken inn på den lille rampen på høyre side av bryggen. Eller kjøpe langskaftet håvskaft og kaprehåv som jeg gjorde.

Eg tenkte å investere i ein teleskopisk håv frå sølvkroken, 1,5 m lang og 1 m brei opning. Men det spørs om det er langt nok akkurat der. Rampen er jo eit alternativ. Eg såg etter kaprehovar, men fann ikkje slike. Dei er sikkert dyre...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Som du ser på nest siste bilete, så måtte podden ligge på bryggekanten. Hadde berre eitt gripesøkke igjen, og det var heilt umogleg å halde kontakten med det andre agnet. Straum og vind samarbeidde, og stasen låg stadig parallelt med land. Kraftig vind altså, men det øsregna berre på slutten :lol:

Eg tenkte å investere i ein teleskopisk håv frå sølvkroken, 1,5 m lang og 1 m brei opning. Men det spørs om det er langt nok akkurat der. Rampen er jo eit alternativ. Eg såg etter kaprehovar, men fann ikkje slike. Dei er sikkert dyre...? <_<

Bare å kapre en fra en dårlig kompis.

Jeg må skylde på stavekontrollen på mobilen. Ord som kapre, smelle, sokker etc kommer fort frem da. Jeg mente selvfølgelig karpehåv eller specimenhåv eller predatorhåv. En håv til kystmeite blir sjelden for liten. Mitt skaft er av aluminium og er over tre meter utslått, men er ofte for kort på brygger. Kjøp en mietehåv, styr unna sølvkrokenhåvene.

Meitehåvskaftene har vanlige bankstickgjenger, og kan brukes i kombinasjon med kleppkroken fra sølvkroken om dette er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.