Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2007


 Share

Recommended Posts

Der kom det noen fangster til. Jeg savner også en som jeg sendte inn på lørdag. Sendte til til konkurranseATfiskersidenDÅTTno. Si fra hvis den ikke er kommet så sender jeg påny.

Stein

Sendt nettopp bekreftelse på mottatt mail til de nyankomne. (Deriblant en knurr (om jeg husker riktig) fra deg). Så de som har sendt inn siste 2 dager og ikke ser seg i listen har enten fått mail nå eller så har ikke mailen deres kommet frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

du må sjekke den opp i mot ei vekt godkjent for kjøp og salg. har ei rapalavekt som funker greit til vekter fra kiloen til fem kilo. sjekker den ofte....men har i dag gått over til ei bra kjøkkenvekt i stedet for til fisk mellom 0,5og 2kg

ellers har jeg hørt at flere har problemer med denne vekta, så den er vel ikke førstevalget for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Du drar i fra så det suser etter Jan, gratulerer .

Det hadde vært kjekt å se hvor mange fisk den enkelte hadde på resultatlistene.

La også merke til at jeg har fått alt for lite poeng for harren min på 1205g.

Tror dere ikke har korrigert harr-rekorden til 1900g.

Stein

Endret av stein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få orden på harrpoengene dine Stein - ser ut til den smatt forbi oppdateringene av grunnvektene da vi justerte. Vi har fått dem med i grunnvektlisten, men ikke i databasen som poengene regnes mot. Bra sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult! 5. plass på meg :D ..og nedover kommer det til å gå :D ....kommer jeg blandt de 10-15 første er jeg utrolig fornøyd. synes at fangstene til nå er helt råe, MANGE fisker med over 50 poeng..... i fjor ble det vel registert mange fisker som knapt ga et poeng? synes jeg husker noen torsk på noen få kilo osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult! 5. plass på meg ;) ..og nedover kommer det til å gå ;) ....kommer jeg blandt de 10-15 første er jeg utrolig fornøyd. synes at fangstene til nå er helt råe, MANGE fisker med over 50 poeng..... i fjor ble det vel registert mange fisker som knapt ga et poeng? synes jeg husker noen torsk på noen få kilo osv....

Joda, men ikke av de på toppen. Det er ikke alle som har tid/mulgihet/interesse av å kjempe i toppen, men det er selvsagt moro om flest mulig deltar ;)

Jeg synes ikke antall fisk skal stå bak poengsummen. Det er jo det jeg og Thor driver med når vi har taktikk møter, teller antall fisk på konkurrentene og legger planer ;)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.