Gå til innhold
Fiskersiden

Reisebrev for Onkel Reisende KIS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Vår alles KIS er for tiden i utlandet, for første gang siden vi var en kjapp tur i utlandet for å spille fotball for 15-20 år siden. Eller var han med den gang ?!? Jeg husker ikke, men faktum er at han er i det store utlandet for første gang på en kort mannsalder!

Han reiste i går kveld, så dermed måtte jeg ringe ham for å sjekke at alt stod bra til...

Han kunne fortelle at alt var ganske bra, turen østover til Gardermoen hadde gått fint, men flyet videre til København hadde vært forsinket med hele tre timer, som han hadde måtte slå ihjel på Gardermoen. Men fra Kastrup hadde det gått slag i slag, og toget videre til Malmø hadde gått knirkefritt, det samme med bussen videre til sluttdestinasjonen.

Idag kunne han melde at svenskene har noe så genialt som varm lunch, og at han just hadde fortært biff og stekte poteter når jeg snakka med han i 11-tia.

jeg kommer tilbake med ett nytt brev om og når jeg hører fra ham igjen!

PS : for de som skulle være bekymret for vår venn KIS, ingen fare. Han har nemlig med seg samme reiseselskap som sist han var i utlandet, nemlig mor og far :D

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PS : for de som skulle være bekymret for vår venn KIS, ingen fare. Han har nemlig med seg samme reiseselskap som sist han var i utlandet, nemlig mor og far :rolleyes:

På tide med dame kanskje :lol: Ellers ha en fortreffelig tur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har julekort fra fam Hunter med datteren fra 2006 :lol:

Selges til høystbydende :rolleyes:

Da er du god. Det er Cecilie, datteren til Merete.

Ja dette blir litt av en reiseskildring.

:lol::lol:

Og da er det greit å sende bilder av dattera di til notorisk tvilsomme personer på Karmøy, av alle steder? :lol:

Jeg hadde glatt sendt bestemoren min nedover der for noe fiskeutstyr.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØYH! Mens vi er inne på det, vi vil ha bilde av metaldattera di og Øistein :lol:

In your dreams, Thor :rolleyes:

Så mye fiskeutstyr har du ICKE! :lol:

@Hunter; tror ikke du får ei 10 grams sølvsild med brukket krok av Thor for bestemora di. Vel er'n drøyt pervers, men dog! :lol: (Please Thor, don't prove me wrong) :lol:

Endret av Esox Lucius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In your dreams, Thor :rolleyes:

Så mye fiskeutstyr har du ICKE! :lol:

@Hunter; tror ikke du får ei 10 grams sølvsild med brukket krok av Thor for bestemora di. Vel er'n drøyt pervers, men dog! :lol: (Please Thor, don't prove me wrong) :lol:

Joa....ispilke har`n vel?? :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.