Gå til innhold
Fiskersiden

Reisebrev for Onkel Reisende KIS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Detta var homo shopping KIS! Sist husbandkameratene handla utenlands røyk vi på 4-5000. Må forresten fortelle at verken jeg eller Grutle først satte pilsen i halsen og deretter korken i flaska når vi så ditt blide åsyn utenlands i fjor. Til at det skulle skjedd måtte du ha en stangtube med deg...

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg endte på over 4000 om vi tar med all handlinga, dette var bare et lite utvalg :) Regner med at en liste over klær, DVDèr og tax-free mm varer ikke er særlig interessant. (Det var vel forsåvidt ikke det jeg la ut heller hehe)

Det blir muligens ny utenlandstur til sommeren, men da også uten stang-og definitivt uten planer om å korke flasker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte på over 4000 om vi tar med all handlinga, dette var bare et lite utvalg :) Regner med at en liste over klær, DVDèr og tax-free mm varer ikke er særlig interessant.

Når du bruker pengene på alt mulig annet skrot, er det ikke så rart at det blir lite penger til overs til det som er viktig her i verden... Det gjelder å prioritere riktig.. Når vi er i Spania er jo utstyrs-pusherne våre beste venner, og kredittkortene går stort sett varme hver eneste dag. :blink: Det er jo knapt noen grense for hvor mye fiskeutstyr vi KAN trenge. Ut over fiskeutstyr (inkludert agn) er det vel kun det aller nødvendigste vi bruker penger på; mat, vann, øl og vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir muligens ny utenlandstur til sommeren, men da også uten stang-og definitivt uten planer om å korke flasker....

Har du vurdert Barcelona.... flotte senoritas, flott by, mye kultur, mye god mat, godt drikke, flott stadion og et halvgodt fotballag :) og hvis du kjeder deg så ligger det ved sjøen så da kan du fiske også.....

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert Barcelona.... flotte senoritas, flott by, mye kultur, mye god mat, godt drikke, flott stadion og et halvgodt fotballag :) og hvis du kjeder deg så ligger det ved sjøen så da kan du fiske også.....

og hvis man er sportsfisker og først er i Barcelona, er det kun et par timers biltur til malleland. Og der trenger man ikke å ha med fiskeutstyr en gang. Har du en velfylt bankkonto får du tak i alt du trenger på stedet! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallefiske..... vet ikke om jeg gjøre det mot Thor.... se for deg den stakkars fyren når MMSèn tikker inn....

Tja, såpass får han tåle; selv om han fortsatt mangler den store har han jo tross alt fått endel maller. Og kanskje de han har fått står i stil med hans egen matchvekt, eller hva? Og Thor takler da motgang bra han, både når det gjelder knær og fotball... :)

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var homo shopping KIS! Sist husbandkameratene handla utenlands røyk vi på 4-5000. Må forresten fortelle at verken jeg eller Grutle først satte pilsen i halsen og deretter korken i flaska når vi så ditt blide åsyn utenlands i fjor. Til at det skulle skjedd måtte du ha en stangtube med deg...

Og der fikk jeg pungbrokk!! :)

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.