Gå til innhold
Fiskersiden

Vinneren av storfisk 2006 er kåret og vinneren stakk av med 3000,- verd av fiske utstyr fra Norfisk Fiskeutstyr


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tusen takk for mange hyggelige gratulasjoner. Dette kom som en skikkelig overraskelse.

Først vil jeg takke juryen hos Nordisk Fiskeutstyr og Fiskersiden.

Jeg er ydmyk i forhold til alle de flotte fiskene som har vært med i konkurransen og blitt presentert her i løpet av året. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd jeg skulle vinne årets storfisk 2006.

Jeg må selvsagt ikke glemme teamet, Jan, Erling, Elin, Åsmund og Øyvind, uten dere hadde det nok ikke blitt Conger på meg. Og jeg må også takke Lillegutt (Atle M) du har en stor del av æren du også.

Dette gir ytterligere inspirasjon til å satse enda mer på en av mine kjæreste hobbyer.

Jeg håper også dette er en inspirasjon til andre og bidrar til at enda flere melder fiskene sine i konkurranser her på FS og andre steder.

Tusen, tusen takk fra en rørt gamlefar. :) Dette satt jeg ufattelig stor pris på.

Endret av Hunter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for at premien deles med mine gode venner i Team CSB (Conger Surfelius Bergensis). Forhåpentligvis kan Nordisk Fiskeutstyr levere noe vi alle kan ha nytte av.

Og medlemsskapet koster..... :)

Gratulerer! Regner med at det var velfortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for at premien deles med mine gode venner i Team CSB (Conger Surfelius Bergensis). Forhåpentligvis kan Nordisk Fiskeutstyr levere noe vi alle kan ha nytte av.

HEEEY! Eller... er jeg ute?

Grattis med seier Svein!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.