Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan gikk festen? Epilog!!!


Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble i godt humør utpå kvelden jeg også, så ble jeg trøtt. Gøy i alle fall så lenge jeg klarte å holde meg våken. Mulig at 4 timers søvn natt til lørdag hadde noe med det siste å gjøre. Jækla overraskende at jeg vant quizen, da Remy sa Geir så jeg meg rundt for å se hvem som hadde vunnet.

Anyway, klarte å raske med meg en Fiskersiden T-skjorte for mye, så hvis noen savner den, er det bare å rope ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hoika

sitat:Opprinnelig postet av cb

Klarte meg relativt bra jeg, men gleder meg ikke til radiointervjuet jeg skal gjøre etterpå.

Når og hvor?

Radio Oslo på et metallprogram som heter High Voltage (Høy Voldtekt kaller jeg det)

Prata så mye tull at programlederen knakk opptil flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en knall fest.

Søndagen ble ikke så ille for min del.

Reiste ut litt over 1 for å finne noen som solgte reker på en søndag.

Det var en masse butikker oppe men kunne ikke finne noen som hadde frosne reker.

Etter litt over 1 time med leting ga jeg opp.

Tenkte å gjøre en vri på det og bruke luktstoff på pillede reker så det ble en reke baguett på Esso.

Vel framme ved Drøbak fant jeg ut at luktstoffet lå hjemme.

Det ble lite fisk.

Når skumringen kom ble det 1 liten torsk og 2 slike (sypiker).

Disse som en ikke er sikker på hva er ble brukt til agn og det nappet faktisk et par ganger men ble ikke noe mer.

Ca 1900 reiste jeg hjem igjen.

Nå skal fryseren FYLLES med agn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god fest og jeg tror de fleste deltagerne inkludert undertegnede fikk nok å drikke. Husker vel ikke akkurat hvem alle er men fikk nå i allefall satt et ansikt på avatarene Lho, Laksefiskeren, Ladolcevita, Havengel og Pma og CB av de jeg ikke har hilst på før, tilfeldig at det er disse jeg husker? Neppe...

Pussig at ingen har nevnt at det også var masse Røde kors damer der som opptil flere forumdeltakere så ut til å ha en hyggelig passiar med. Stort pluss til damene som møtte opp et superpositivt innslag. En ting er sikkert blir det noe neste gang er jeg med!!![ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også festen var artig, selv om det kunne se ut som jeg skulle vinne festen før den begynte :-) Hadde det i hvertfall veldig artig, og kommer nok til å delta på andre ting som evt. arrangeres... Røde kors bertene kan jeg ikke huske, men man skal vel ikke se bort i fra at det var noen av dem vi traff på toalettet.. Mon tro om de var på guttedoen eller jeg på jentedoen??

Ellers har jeg vel smertelig erfart at det ikke alltid er like lurt å avtale ting i fylla... siden det dukka opp noen karer på søndagen for å levere en sovesofa... Var ikke i så veldig dårlig form... Men å bære møbler opp trapper er aldri en hit dagen derpå..

mobiltelefon og masseutsendelse av sms er heller ikke alltid noen god ide... raste inn tekstmeldinger ila søndagen fra folk jeg tydeligvis hadde sendt melding til kvelden i forveien.

PS.. Husker vagt at jeg også avtalte mulige fisketurer... Tror kanskje det kunne ha vært Esox L.. Kan noen friske opp litt i dette?

Jeg vil også benytte anledningen til å takke for at dere holdt ut med mine til tider utekkelige synspunkter, og be om unnskyldning til de jeg eventuellt har forulempet. Ikke at jeg husker å ha gjort så mye av dette... Men det er greit å være på den sikre siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ :) ]Hei og takk for sist!! Kjempetrivelig opplegg. [ ;) ][ :D ]Dette tåler å gjentas!!!! Kroppen min takker meg for at jeg flagga ut såpass tidlig, så tidlig utflagging skal ikke gjenta seg ved neste arrangement!! Gikk åpenbart glipp av mye humor!

PS til Blydonkern: Blei henta litt over midnatt av brodern, og sparte ca. 3/4 Fox Warrior i taxiregning på det!! Var fortsatt på oppadgående da, hvis jeg husker rett! (ingen garanti for at jeg gjør det forøvrig[ :D ])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes festen var en sukkses. Veldig trivelig å bli kjente med nye mennesker.

Laksefiskeren som bare smilte , LAK som har utrolige skuespiller egenskaper. Remy og Espen som ikke kan være mer ulike.

Havengel som har meget gode kunnskaper om fiske.

Thile som måtte holde seg på matta pga. av kollegar til kona hans dukket opp på festen.

Remy men sin første kommentar til kona når hun dukket opp[ :) ][ ;) ]

Hun ble vel litt flau [:I][:I]

Så takker for oppmøtet og vi skal vel ikke se bort i fra att dette skjer igjen !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Feil dame å sjekke, hvor i f var jeg mens du gikk bak ryggen min Espen!!!! Takk for at du legger frem fakta Michael!!!

Caddis: Det ble bra skuring over dette, men så altfor fuktig [ :) ].

Erlend: Ler enda når jeg tenker på når du kom, sjanglende inn på nordisk fiske utstyr etc. Hahaha.. Var moro da..

Lak: Husker vagt nå at du drev med skuespill så og si hele tiden [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å se navnene deres her - og ikke sånn som jeg oppfatta dem på lørdagen; Eksosiluridus, candies,Thule(lastestativ), casco-ettellerannet og erikushu - lettere å huske navna erlend,gabrielsen,helge,cato,trym,espen,pia og remy f.eks.

Angående damene fra røde kors må jeg vel ta en del av "skylda", men når jeg møter ei sprek ei på do som spør om jeg kan hjelp'a av med kjolen er det ikke lett å holde fokus (som om det skulle være lett fra før, med ørten i promille?). Men etter en lengre pasiar med et par av dem fant jeg ut at jeg begynte å fiske omtrent 17 år før dem ble født - og da ble greia helt feil for meg (og sikkert helt feil for dem lenge før det..). Men det var koselige jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

sitat: men når jeg møter ei sprek ei på do som spør om jeg kan hjelp'a av med kjolen er det ikke lett å holde fokus

Skjønner jeg har gått glipp av noe ja![ :) ][ ;) ][ :D ]

Du var vel gentleman Henning?

-ikke NOE, Jeger'n ... mye!!

du spør med andre ord OM jeg hjalp henne av med kjolen??? - Ja, selvfølgelig - jeg måtte jo hjelpe ei jente i nød..![ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.