Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan gikk festen? Epilog!!!


Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Jeg vil også benytte anledningen til å takke for at dere holdt ut med mine til tider utekkelige synspunkter, og be om unnskyldning til de jeg eventuellt har forulempet. Ikke at jeg husker å ha gjort så mye av dette... Men det er greit å være på den sikre siden :-)

Fyllenærver ennå[ :) ][ :D ][ :D ]

Er virkelig surt å ikke kunne delta. Selv om jeg forrige helg skulle ta igjen for det, og skulle drikke til jeg svimte av. Noe jeg også klarte. Det døyva litt av lysta på fylla i helga[ :D ]. Men skal helt klart være med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beklagelivis mottat en telefon fra puben vi var på , på lørdag om at det var en deltager som ikke hadde opptrådd som forventet når man er ute blandt folk.

Signalet er at denne personene ikke er velkommen på denn puben noe mer, hvis ikke han er så modig at han legger ut en beklagelse til alle deltagerne på denne linken.

Får håpe at fyllenerven nå ikke tar tak i alt for mange.[ ;) ]

Får også håpe at denne personen her humor , da alt jeg har skrevet her er bare tull[ :) ][ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

sitat:Jeg vil også benytte anledningen til å takke for at dere holdt ut med mine til tider utekkelige synspunkter, og be om unnskyldning til de jeg eventuellt har forulempet. Ikke at jeg husker å ha gjort så mye av dette... Men det er greit å være på den sikre siden :-)

Fyllenærver ennå[ :) ][ :D ][ :D ]

Er virkelig surt å ikke kunne delta. Selv om jeg forrige helg skulle ta igjen for det, og skulle drikke til jeg svimte av. Noe jeg også klarte. Det døyva litt av lysta på fylla i helga[ :D ]. Men skal helt klart være med neste gang!

Ikke så ille fyllenerver... Men det er greit å være på den sikre siden, liksom... Pleier stort sett¨å oppføre meg pent... med unntak av å slenge litt med leppa, kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Jeg har beklagelivis mottat en telefon fra puben vi var på , på lørdag om at det var en deltager som ikke hadde opptrådd som forventet når man er ute blandt folk.

Signalet er at denne personene ikke er velkommen på denn puben noe mer, hvis ikke han er så modig at han legger ut en beklagelse til alle deltagerne på denne linken.

Får håpe at fyllenerven nå ikke tar tak i alt for mange.[ :) ]

Fyllenerven sugde vel en del tak i meg i hvertfall meg da jeg også har svarte hull, pleier forsåvidt å være en hyggelig kar. Du sendte vel også på Pm til den det gjaldt?

Og ja caddis dama var bra hu også fisker hun+++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Jeg sa ikke at Remy var ute etter kona di Caddis... bare at han kun hadde øyne for henne enda små rødekors damer (som da helt klart var mere single) strøk tett forbi.

Han har ikke mulighet til å få seg så fin dame heller [ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Jeg har beklagelivis mottat en telefon fra puben vi var på , på lørdag om at det var en deltager som ikke hadde opptrådd som forventet når man er ute blandt folk.

Signalet er at denne personene ikke er velkommen på denn puben noe mer, hvis ikke han er så modig at han legger ut en beklagelse til alle deltagerne på denne linken.

Får håpe at fyllenerven nå ikke tar tak i alt for mange.[ ;) ]

Får også håpe at denne personen har humor , da alt jeg har skrevet her er bare tull[ :) ][ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av terje

sitat:Opprinnelig postet av pma

Det verste, som jeg ikke fikk med på bilde, var da Tæje prøvde seg ETTER espen [ :D ]

Det sjokkerende med det er vel mest at Espen hang på og du ble sjalu...

Man er ikke sjalu på venniner... og en annen ting, jeg så dette ikke før jeg så bilde [ :) ] tyder kanskje på at formen var bra (bedre nå KIS?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Var da hyggelig at du var der da, du var jo rimelig kosete en periode [ :) ]

joda, jeg klemte vel litt på noen og enhver... men kunne ikke erstatte Britney helt heller da (men det var heller ikke meninga)![ :D ]

BTW: Donkers - jeg var IKKE eldst, to var eldre enn meg - men det så kanskje sånn ut ei stønn da kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.