Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeitetreff i Trøndelag - Januar


 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På www.tofa.org står det at det er (i praksis) fritt fiske ved rullestolstien ved Tillerbrua.

Triturus og eg kjem sikkert til å vera her frå ca 19.00-tida. Skal me berre møtast her? Eg reknar med alle har plass i ein bil eller liknande.

Vilhelm: Har du anledning til å ta med 2 x 20 kilo sild til oss (jfr tråd om agn)? Drit i det om det ikkje går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilhelm: Har du anledning til å ta med 2 x 20 kilo sild til oss (jfr tråd om agn)? Drit i det om det ikkje går.

Jepp, må først få ordna meg overnatting i Trondheim, så skal nok ikke det være noe problem. Ettersom jeg er kortlaus, kommer jeg mest sannsynlig nedover natt til fredag. Har ikke fått tenkt mye på hvordan jeg skal gjøre det med skyss i Trondheim,men om det skulle bli noe problem, har jeg muligens en bil tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bil, har egentlig ikke tid, men har lyst til å fiske litt igjen. Er med på det meste på treffet, men har lite tid til planlegging. Skal børste støv av kystmeiteutstyret torsdag etter jobb.

Trur du må starte tidligere enn torsdag om du skal få vekk alt støvet. Sist brukt på Karmøy? :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for lakefiske om noen timer, Arve og jeg er der fra 18-tiden. Skal prøve å få hivd ut litt flu i form av gammel opphakket sild.

Det går fint å parkere langs veien rett etter brua, fiskeplassen er akkurat der linken over viser.

Håper mange tar turen (det er plass til 10-15 fiskere, minst).

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det klart at lakeplassen me hadde trua på, ikkje var så bra. Rundt 15 stenger frå 19.00-01.30, og fire kilo flufisk, reker og pellets seier vel sitt. Ingen fisk. Så er det berre å håpe at kveita eg har lova, bit på i morgon *grøss*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picture%20001,%20liten.jpg

Picture%20004,%20liten.jpg

Picture%20005,%20liten.jpg

Picture%20010,%20liten.jpg

Picture%20018,%20liten.jpg

Picture%20021,%20liten.jpg

Ene og alene svak guiding som har forårsaket lite fisk, tar det på vår kappe.

Men det var da i det minste trivelig selskap. :lol:

Da jeg reiser på skitur nå om 15 minutter, får de resterende sørge for å opprettholde midtnorges troverdighet fiskemessig. Det er planer om et siste forsøk i Stjørdalsområdet idag.

Takk for en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.