Gå til innhold
Fiskersiden

Rogalands-treff


 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mange unger som skal være med? Kanskje jeg kan dra med meg dattera på 4 år? Er det andre som har smått i den aldersgruppen og som skal ha ungene med?

Skal uansett bli kjekt å fiske igjen, var i Botne og fiska på isen i vinter. Hvor står man å fisker langs land?

Skal prøve å få kontakt med henning jansen og se om han er intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempegod plass for mange fiskere. hvis noen vil klatre litt, er det gode muligheter for pen fisk (RØDKNURR!) på andre siden, man da må man ned ei steinrøys... :)

er en fin plass å ha med unger, innerst i vika er det grunt vann, brygge og ei steinstrand. turen trenger ikke å være lang, og de minste koser seg og på tur.

og som sagt pølser og bål blir det, noe som er ekstra kjekt for ungene :)

et bilde som viser at det er mulig å kombinere familie og fiske....

280120062049VUvdmfq6NolMjCCMV3.jpg?36

det var minusgrader, guttungen var under året, og vi koste oss HELE dagen :lol:

EDIT: bildet er ikke fra Botne

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer det ett eller annet før helga :):):)

her kommer det første: kan være litt vanskelig å lese, men kan etterhver skifte til Sportsfiske.nu

på denne kan fortommen med fordel være kort, 10-15 cm. da fisker den meget effektivt

1501200715591hXYsyMfZw6Yl8xRTS.JPG?84

150120071500M4goyfMrrkXi2V7Noe.JPG?53

150120071500kiLsS7WUqIGeDM5sDu.JPG?47

og så noen fortommer

1501200715005QloBZOpIkHN5YughX.JPG?38

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på mitt første treff men ikke avklart enda. Har tenkt å ta med meg guttungen men minstemann må hun er bare 1 år og hennes mor er på fest dagen før, så....

Men hvis permisjonen innvilges. Møtes vi i fergekøa eller nede på kaia på Lauvås?

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på mitt første treff men ikke avklart enda. Har tenkt å ta med meg guttungen men minstemann må hun er bare 1 år og hennes mor er på fest dagen før, så....

Men hvis permisjonen innvilges. Møtes vi i fergekøa eller nede på kaia på Lauvås?

Hvis det passer bedre å komme litt senere, så er det veldig lett å finne frem. Det er ca 10 minutts kjøring fra fergekaien ( Se kart i første innlegg ). Eg kan vel aldri tenke meg att det er noen andre som skal over fjorden på den tiden, så det er vel stort sett folk herfra du vil se i fergekøen uansett :)

Pris for en bil med sjåfør er vel 51 kr pr vei. Husker ikke prisen for passasjerer, men det er vel ca 15 kr i tillegg pr pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det passer bedre å komme litt senere, så er det veldig lett å finne frem. Det er ca 10 minutts kjøring fra fergekaien ( Se kart i første innlegg ). Eg kan vel aldri tenke meg att det er noen andre som skal over fjorden på den tiden, så det er vel stort sett folk herfra du vil se i fergekøen uansett :)

Pris for en bil med sjåfør er vel 51 kr pr vei. Husker ikke prisen for passasjerer, men det er vel ca 15 kr i tillegg pr pers.

Eller hvis du ferdes over fjorden rett som det er så har du kort..... ;) med rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.