Gå til innhold
Fiskersiden

Rogalands-treff


 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planen er vel å fiske omtrent her.

Hvor på det kartet er det at silda gyter???

Skal stå på snøbrett i helga, men jeg kunne godt tenke meg å fotografere sild hvis anledningen byr seg uti januar eller februar. Hvor dyp er det der sånn ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre enn Stompen som bor på denne sida av fjorden :angry:

Silda gyter rett ved veikrysset(I sjøen)!

Takk for den :lol:

Får se om jeg får tatt en sjekk på neste onsdag.

Lykke til i helga og ikke dra opp all silda da :lol: og så håper jeg at alle rødknurr over 2 kilo blir gjenutsatt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digg! er en ettertraktet art som ingen klarer å lure :lol::D .

men det er ikke tvil om at Botne er plassen for kystmeite etter spennende arter, så det blir nok noen turer dette året også :lol::lol:

flott med tipsene dine, de er meget verdifulle for oss sportsfiskere, og har du flere tips om forskjellige arter og hvor de fanges, er jeg overlykkelig hvis jeg får høre mer

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir tur på meg og sønnen, hvis ikke samvittigheten slår inn med full styrke (svigerfar er på sykehus og kona m.fl. skal antageligvis opp å besøke han på søndag).

Hvis ikke får dere se etter en sjenert skinnhead med en lyshåret sønn i en rød Nissan Primera (eller sølvgrå Totyota Avensis st.).

Forsto det slik at jeg kun trengte å ta med lett haspel utstyr (og selvfølgelig sluker o.l.) men at dere var behjelpelig med utstyr til meiting + agn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en tur på flytebryggene der jeg fisker til vanlig, så er du garantert fløyfisk. på søndag blir dett vill kamp om førstepremien :blink::) , men gode muligheter da og.

status for søndag:

lite vind, kanskje litt regn, og aller viktigst flo kl 12! med andre ord, dette ligger an til et bra treff

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en tur på flytebryggene der jeg fisker til vanlig, så er du garantert fløyfisk. på søndag blir dett vill kamp om førstepremien :blink::) , men gode muligheter da og.

status for søndag:

lite vind, kanskje litt regn, og aller viktigst flo kl 12! med andre ord, dette ligger an til et bra treff

:):):)

Bare stikk av med førstepremien så lenge du ikke glemmer litt guiding/hjelp til en h.......... østlending. Kjører dere pølser, niste eller mer avansert mat? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok pølser på pinne over bålet, men hvis noen kan ta med ei rist, er det mulig å grille det meste

kommer i første rekke til å stille som guide, selv om det skal fiskes og :blink:

både Hermy og jeg er østlendinger, så du kommer nok til å klare deg :blink::D

Men er ikke vi på vestlandet nå da? er jo flere østinnvandrere her enn vestlendinger snart ! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har møtt noen folk fra "rette" siden av fjorden (feil side altså), og de var enten som "stumpen", eller narkomane som prøvde å kuppe festen jeg var på( har en kompis som bodde der inne, men han flytta selvsagt til rette siden av fjroden.........)

Det virker som du har samme oppfatning av folk over fjorden som eg har til østlendinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det seier vel meir om kompisen din eller festen du var på kim andre :D

Ellers er eg enig med Karleif her ;)

Hadde det ikkje vore for denne skepsisen til oss innante så kunne eg vore velvillig nok til å donere et tips om plasser som leverer kveite (nei ikkje typen 100-500gram men atskillige kilo), men med den innstillinga som blir lagt for dagen her kan det bare vere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har samme oppfatning av folk over fjorden som eg har til østlendinger ;)

Godt sagt Karlief

Det seier vel meir om kompisen din eller festen du var på kim andre :D

Ellers er eg enig med Karleif her ;)

Hadde det ikkje vore for denne skepsisen til oss innante så kunne eg vore velvillig nok til å donere et tips om plasser som leverer kveite (nei ikkje typen 100-500gram men atskillige kilo), men med den innstillinga som blir lagt for dagen her kan det bare vere! ;)

Jeg synes dere er et flott folkeslag jeg :D

Du den plassen............... smisk smisk hehe tog du an? :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.