Gå til innhold
Fiskersiden

LasseB har dameR på gang.......


kim andre
 Share

Recommended Posts

Fordie lurte på om a' var pen, og jeg svarte.

Men det store spørsmålet er - hvor er hun fra - hvilket språk snakker hun - fisker hun m.m..... Ellers så var det kjekt å se at det ordnet seg for deg - lykke til! :P Man får som fortjent.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Actually, det er to stykker. :P Men det er ei som har utmerka seg bedre enn hu andre.

PS: Blir fisketur med Tryta i helga, og blir henta i Porsgrunn litt ut på ettermiddagen på fredag. Før det, har jeg en aldri så liten date med ei av dem, og hu er fiskeinteressert! Og hu spurte meg om vi ikke kunne fiske litt før jeg reiste nedover med Tryta. Er jeg imponert? Ja!

Ho har sett poden din, å vil være med på prøvetur!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... la nå gutten få boltre seg i den blodferske dama da.. forskjell på ei blodfersk ei og ei hvor blodet har levra seg helt..! ;):D

-Men du Lasse: du kan vel i det minste kanskje beskrive henne for oss - ut fra "fiskeartsterminologi"?

Er'a en rognkjeks, eller steinbit, flatfisk, ulke eller en knurr - eller kanskje en breiflab?

Hu heter ikke Kristin vel?

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! godt dere støtter opp med diverse teorier.... :D;)

OZ: forstår du er misunnelig, men det er ikke meg, men en annen....ø EI anna som Lasse har falt litt for....

Lasse har som de fleste kjerringene oppover i den Norske fjellheim, gått inn i en vinterdepresjon, med de høye temperaturene vi har i dag, kom våryrheten litt tidligere i Fyresdal, og dermed ble søkeorådet langt større enn dalen der han bor

;):lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse har som de fleste kjerringene oppover i den Norske fjellheim, gått inn i en vinterdepresjon, med de høye temperaturene vi har i dag, kom våryrheten litt tidligere i Fyresdal, og dermed ble søkeorådet langt større enn dalen der han bor

:D;);)

Og lista ble senket?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim: Godt du fikk lagt lista litt.

He he he! Nei, hu heter ikke Kristin lenger. Er gammel den der.

Hvordan beskriver man ei tuppe ut fra fiskeartsterminologi... Jeg vil si at hu er en fløyfisk, vakker som hu er... :D

å shit! er hu blå og slimete?

gaper sikkert sånn og.....

281220062055TbyIq8PdNAMuyKHWnD.jpg?4

2212200615033NCHQCopSB9AvkPKcL.jpg?41

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim: Godt du fikk lagt lista litt.

He he he! Nei, hu heter ikke Kristin lenger. Er gammel den der.

Hvordan beskriver man ei tuppe ut fra fiskeartsterminologi... Jeg vil si at hu er en fløyfisk, vakker som hu er... :)

Eller som Are og Odin ville sagt: Kvæit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å skli ut : Noen patter, mens andre kan suge safta utav en grapefrukt gjennom hageslangen :)

En av de første trådene jeg engasjerte meg i var deppe-tråden til Lasse! El-Nico var jo fremme med sin vidstrakte erfaring, og Lasseliten kom seg gjennom krisa :)

Flott at den unge mann har funnet seg opptil flere kosekluter! Jeg derimot er begynt å sikle etter 50år gamle vernepleiere :) Auda!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.