Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Jævlla iddiot

Gstrike : JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit ; du mener kanskje at det ikke var fortjent heller ? Som ManU supporter så mener du sikkert at Arsenal ikke skulle hatt straffe i 1.omg heller :)

Må vel innrømme at jeg ikke så kampen. Kjerringa krevde oppussing av barnerom, etter at vår søte datter hadde revet ned halve veggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal Liverpool vinne ligaen MÅ man u avgi poeng. Men det blir vanskelig ettersom de får utrolig mye hjelp av dommeren ved straffesituasjoner som oppstår i kamper på POTETJORDET.

Jeg tok ikke den at dere misforsto meg med engang. Ja Arsenal spilte hjemme mot man u.

Jeg mente kamper som kommer til og spilles på POTETJORDET i de neste ligarundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er en del lake rapp ute å går.

Åffer fisker dere etter den i gyte tida når det protesteres mot fiske etter arter i gyte tida?

Da tenker jeg på den jævla gjedda det skrikes om hvert år.Og fisk opp elva eller ned osv osv.

;):D

Edit: Storkunde i bokstav sjappa.

Siden du først sier du har vært og shoppa litt bokstaver, kanskje du skulle bytta inn noen .

GYTETID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du først sier du har vært og shoppa litt bokstaver, kanskje du skulle bytta inn noen .

GYTETID

mnja...det står "storkunde" og lev klarer ikke etterspørselen :o:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på følgende tråd:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=12470&hl=

en sur fargerik sokk duger også...dummere fisk ska en lete leeeenge etter.

:)

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok et klassisk "nazimoderering"

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=21153&hl=

Makan til forskjellsbehandling &¤#%¤%#&&%"%¤"&¤#"&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det fachisme, nazisme og vansinnisme i skjønn forening ja. Lurer på om samme svar hadde kommet på et spørsmål om flyndre som mat, siden det hadde vært diskutert før. Helt greit å vise til andre tråden, men å låse kan da ikke vært nødvendig?? De fleste gidder vel neppe en ny debatt om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det fachisme, nazisme og vansinnisme i skjønn forening ja. Lurer på om samme svar hadde kommet på et spørsmål om flyndre som mat, siden det hadde vært diskutert før. Helt greit å vise til andre tråden, men å låse kan da ikke vært nødvendig?? De fleste gidder vel neppe en ny debatt om dette.
Akkerat det er flere tråder om fisk til mat og flere arter med ja.

Debbatanter finnes de.....så det hadde nok dukket opp et innlegg eller to

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.