Gå til innhold
Fiskersiden

Årets Rovfisker 2007


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uff ble mange små der nå. :D

Men får jo håpe jeg får muligheten til å melde inn flere som har en litt lengre lengde og er noe tyngre, det er jo masse laketid igjen på denne siden av sommeren og på den andre siden av sommeren,

Samtidig beviser du at det går ann å sanke poeng selv mindre eksemplarer av artene :D

Fortsatt 1360 "åpne" poeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det jo bare å fylle opp listene så får en heller melde inn større fisk senere :D

Husk å ta "printscreen" mens du har såpass med poeng walmann :D

heheheh har vel trua på at jeg skal kunne samle noen flere poeng, men man kan jo fort miste noen også. Ål skal vist være i orden sier Svein Gabrielsen. Gjedde og abbor kan bli vanskelig etter som det er mange store som blir tatt noe man allerede kan se, man må nok over 10kg og 1kg. Sjøørret blir også vanskelig 3kg holder nok ikke i dette selskapet og det er nok ikke mange over 3 jeg har muligheten til å ta.

Lake ja hvem vet hva den plassen jeg var på om fredagen kan gi videre, det ble jo en utrolig rar fisketur og det var ikke mange minuttene jeg fikk fisket. Men skal tilbake igjen i morgen så får vi se da hvordan det går.

Men synes det er en veldig artig konkurranse (Ros til FS og Jan Leirud)) og eg melder inn så lenge det er plass på lista.

?? I min verden er det høyses for ørret da! :D

Hvor er fangsrapportene da gubben

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det kommet enda flere innmeldinger, denne gangen på lake og større omrokkeringer har skjedd fra 4 plassen og ned. Stor Ørretfiskeren Thomas Ødegård ligger fortsatt komfertabelt på en god førsteplass. Men som sagt, med over 1300 åpne poeng er absolutt ingenting umulig for noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har det kommet flere innmeldinger ila Rallyhelgen i konkurransen Årets Rovfisker. Ny kommeren drar seg rett opp til 2 plassen med fine abborer og en fin gjedde, mens lederen av konkurransen drar enda mer i fra med to nye ørreter. Daniel Andersson datt noen poengplasser ned, men dro seg inn med noen poeng for enda en innmelding. Stein Johannesen er nå nede på en 3 plass, men jeg regner med det kommer noen gjedder, ål og ørreter fra den kanten etterhvert. Spillet er åpent for alle, det er MYE poeng som står urørt og det er fortsatt mulig å hevde seg i samtlige kategorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM HAR MELT INN FISK FRA SISTE OPPDATERING TIL 15.04.07[/b]

Dere som har sendt innmeldinger etter dette sende de på nytt. Jeg har vista og office 2007, en bug i beta versjonen første til total kræsj av mail databasen. Venligst send de inn på nytt så skal jeg ta de med i listen.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

gått 2 mnd siden sist oppdatering, litt kjedlig at ingen ting skjer. Alle vet hva som skjer med ting som ligger dødt.............. det dør ut :P Litt trist, etter som det er sponset med flott premie.......... :)

Postet 20.03.2007, 19:31 En god del oppdateringer er nå gjort, listen er blitt lengere. Noen har fått poeng, andre har mistet poeng. Nye grom ørret er meldt inn og fine laker, abbor og gjedde. Thight lines folkens, kom dere ut og fisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.