Gå til innhold
Fiskersiden

Årets Rovfisker 2007


Remy
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vist vært så uheldig å blande kortene eller trådene eller konkurransene.

QUOTE(Erik Walmann @ 16.11.2007, 15:15 ) post_snapback.gif

Dette gjelder vel ikke rovfiskekonkurransen ?

Ja det blir sikker oppfattet som mas, men det er vel en grunn for at man ønsker å opptatere denne konken hyppig nå mot slutten.

Espen fyr løs :angry2:

svar fra Espen.Avsporing - feil tråd - denne tråden er om en annen konkurranse og svar på ditt spm blir derfor ikke avgitt.

At det er slik FS velger å svare gir en utrolig go følelse og lysten til å legge inn rapporter blir ekstremt stor.

Å hjelpe andre brukere på områder jeg kanskje kan bidra blir også mye større.

Nei tror det er på tide å komme seg litt ned fra sin høye stol å ta brukere på alvor, hvis ikke så får man ha baller til å si at vi ikke ønsker deg som bruker her inne.

hadde en firedagers jerkrapport som jeg tenkte jeg skulle bruke litt tid på å legge ut, men hvorfor skal jeg gi FS den rapporten ?

Det er blitt etterspurt om et par artikkler (som er klare) men hvorfor skal jeg stille med de for FS ?

Dere kan godt svare på disse to spørsmålene

Gi og ta er det noe som heter............

Og Espen jeg tar svaret dit slik jeg vil ta det og det er negativt og svært lite bruker vennlig.........

Og hvis jeg blir utestengt får å uyttre dette så får dere ha lykke til videre........................

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du burde visst at når jeg svarer slik så er det med et glimt i øyet ;-) (Du kjenner meg jo for pokker...)

Grunnen til svaret var med et visst tilsnitt av humor da jeg jo har forklart deg at det ikke er jeg som administrerer den konkurransen flere ganger her og på tlf og at jeg har forklart at han som gjør det desverre omtrent ikke har vært inne av døren hjemme på flere uker.

Har forklart deg flere ganger at du er en bruker å sette pris på så det er ikke vrangforestillinger bak - for å vise det skal jeg kaste meg på materialet og se om jeg kan finne ut av det og oppdatere for deg i dag (om mulig), men da får du pokkernmeg legge ut rapporter også - hahahaha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du burde visst at når jeg svarer slik så er det med et glimt i øyet ;-) (Du kjenner meg jo for pokker...)

Grunnen til svaret var med et visst tilsnitt av humor da jeg jo har forklart deg at det ikke er jeg som administrerer den konkurransen flere ganger her og på tlf og at jeg har forklart at han som gjør det desverre omtrent ikke har vært inne av døren hjemme på flere uker.

Har forklart deg flere ganger at du er en bruker å sette pris på så det er ikke vrangforestillinger bak - for å vise det skal jeg kaste meg på materialet og se om jeg kan finne ut av det og oppdatere for deg i dag (om mulig), men da får du pokkernmeg legge ut rapporter også - hahahaha....

Ikke oppdater pga. av dette innlegget, dere burde ha hatt intresse av det selv for lenge siden og når dere ikke ser verdien i det ovenfor brukerene så skal du for all del ikke gjøre det nå.

Og det kommer ingen rapporter espen så den byttehandlen der går ut.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært oppdatert for lengst den Whaleman, men det har vært et problem med serveren ifht dette etter omlegging, men fant selvsagt en vei rundt det nuh... så NÅ er det oppdatert...

Om jeg ikke har regnet feil så skal den være riktig også...

Og ja, burde vært gjort for lenge siden dette, men det har ikke vært mulig pga server og manglende tid - nuh som jeg hadde en mulighet til å ta det ble det selvsagt gjort.

Og så igjen med glimt i øyet: Du er jo den første til å ha forståelse for alle andre ting med tanke på ressurser osv, men akkurat i denne ene konkurransen som du deltar i så er det visst veldig viktig at ting skjer fortere enn fy... ;-)

(Og jadda, jeg vet at det handler om en hel rekke andre ting, men det kan jo være vi tar vare på de på annen måte....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med ressusser skjønner jeg men dette er ren giddaløshet og ikke noe annet. Og grunnen til at jeg tørr å påstå det er for pokker at vi kjenner hverandre..............

Og giddaløshet smitter fort...........

Nå skal vi ikke ta så i Erik. Vi kjenner hverandre ja, og jeg vet at du er rå når det gjelder å danne deg en mening for deg selv, gjerne med at nå går alt i dass. Det har dukket opp en feil fra sluten av oktober som heter: Preconditions failed! Denne gjør at alt som krever registrering, og som skal ta med seg verdier videre inn til neste reload av en sider, men dette har ikke virket. Support på saken har løst problemet etter litt tid, da det er en ren server/isp feil. Rovfiskkonkurransen har vært oppdatert derfro kun lokalt hos meg, men ikke fått lagret dette ut. Rapportkonkurransen ligger under en statisk side, av en eller anen grunn er ikke de dynamiske berørt av feilen. Shopen har og vært nede i en mnd pga samme feil. Så det er ikke latskap, heller tekniske feil og udugelighet som satte en stopper for dette. Nå er den imidlertid lastet opp via en tweak, og siden problemet er løst så går det radig å gjøre endringer igjen. Og siden vi kjenner hverandre, så jobber du ca halvuke, eller noe mindre enn hva jeg og Espen har gjort den siste tiden. Når vi drar på job lenge før du har stått opp, og kommer hjem en stund etter du har lagt deg, blir det heller ikke så mye tid til overs beklageligvis både for deg, og for samboere. Selv har jeg også vært mye ute og reist i jobben. Så beklager at ikke oppdateringene kom på løpende bånd, men dette er ihvertfall sannheten, og ikke latmannskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi ikke ta så i Erik. Vi kjenner hverandre ja, og jeg vet at du er rå når det gjelder å danne deg en mening for deg selv, gjerne med at nå går alt i dass. Det har dukket opp en feil fra sluten av oktober som heter: Preconditions failed! Denne gjør at alt som krever registrering, og som skal ta med seg verdier videre inn til neste reload av en sider, men dette har ikke virket. Support på saken har løst problemet etter litt tid, da det er en ren server/isp feil. Rovfiskkonkurransen har vært oppdatert derfro kun lokalt hos meg, men ikke fått lagret dette ut. Rapportkonkurransen ligger under en statisk side, av en eller anen grunn er ikke de dynamiske berørt av feilen. Shopen har og vært nede i en mnd pga samme feil. Så det er ikke latskap, heller tekniske feil og udugelighet som satte en stopper for dette. Nå er den imidlertid lastet opp via en tweak, og siden problemet er løst så går det radig å gjøre endringer igjen. Og siden vi kjenner hverandre, så jobber du ca halvuke, eller noe mindre enn hva jeg og Espen har gjort den siste tiden. Når vi drar på job lenge før du har stått opp, og kommer hjem en stund etter du har lagt deg, blir det heller ikke så mye tid til overs beklageligvis både for deg, og for samboere. Selv har jeg også vært mye ute og reist i jobben. Så beklager at ikke oppdateringene kom på løpende bånd, men dette er ihvertfall sannheten, og ikke latmannskap.

Det er jo utrolig rart at man må blåse ut for å bli hørt. Nå kom det både oppdatering og en forklaring, rare greier...........

Det er ingen som har bett om oppdatering på løpende bånd Remy så å skrive slik er ikke å ta brukere alvorlig, men du la veldig opp til det selv i starten.

Her har du oppdateringslita de.

mellom 19.01 til og med 19.02 oppdaterte du 8 ganger.

Så var neste en mnd senere 20.03.

Så kom det to kjappe to månder senere 23.05. og 30.05 så tok det ca 4 mnd før neste kom igjen 02.10 og så kom det tilfeldigvis en i dag etter ting som oppfattes som mas fra min side. Oppdateringen den 02.10 kom også grunnet mas fra min side.

Så når man ser alt under et så blir det søkt å skylde på systemfeil i litt over en mnd i nov, men men.

Det er blitt vist en strekt tendens til nedprioritering etter som tiden har gått.

Godt gjort i et slikt innlegg remy å ikke komme med en selvkritisk ting, ikke en bitte liten en gang..........

Jo jeg kunne sikkert, eller jo vi kunne sikkert ha og det beklager vi, men nei det er vanskelig............ Bedre å legge ut om min arbeidstid i forhold til deg og espen uff.............

men nå skal jeg gi meg med å komme med sure oppstøt, sikkert mange som synes det blir slitsomt......

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

2 nye fisk kom inn og sendte sjokkbølger igjennom stillingsrekkefølgen. Erik Walmann som tronet listen er skøvet ned til 5 plass etter Raymond sine siste gjeddefangster. Som følge av dette har flere kommet seg opp mot toppen i kjølevannet av Erik Walmanns poengtap. Mye er mulig enda. Bare to fisk laget så mye pååstyr i rekkene, så hva skjer de siste dagene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny fisk helt på tampen, Stein dro inn en lake som havnet nest nederst på listen. Dette førte til at den allerede ledende fiskeren fikk 20 poeng ekstra og erik walmann mistet 20 flere verdifulle poeng, selv om resten av listen ble uendret. Om ingen store fisk blir meldt inn ila kvelden er nok konkurransen avgjort. Dette viser at mangfold og artsrikdom innenfor rovfiskene kan gi deg første premien, ikke bare de største.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt merkelig at konkuransen stenger for innmelding 31.12 da det står 3 ukers innmelding i konkuranse reglene?? eneste jeg kan se som tyder på det er remys siste innlegg i går? og det er ikke alle som sitter på nett hele nyttårsaften. Alle andre konkuranser har fra 14 dager til en mnd etter nyttår.....

Eller har jeg blingset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha lest Remys kommentar om at konkuransen var avgjort sendte jeg en pm til han,og da var svaret at den var stengt for innmelding etter 31.12.

Svar: Hei, ja, man må melde inn fisken innen 3 uker etter at den er fanget. Men konkurransen sluttet i natt kl 24, og innmeldinger etter dette går ikke.

Endret av Fossen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare den vanlig forrvirringen mtp uttrykk når man ikke uttaler seg klart nok. Innmeldinger av fisk TATT etter 31.12.07 er selvsagt ikke med. Det er forsatt noe tid til å få med fisk tatt inntil 23:59 den datoen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Innmeldingen stenger om 13,5 time, og listen blir da som den er nå. Etter litt frem og tilbake ble Han Christer Fossen sine to abborrer godkjent og er nå lagt ut (om noen lurte på hvorfor det tok litt tid, og det er det helt sikkert noen som gjorde). Stillingen er da som følger:

https://www.fiskersiden.no/content/view/418/99/

Fisker Poeng

1- Hans Christer Fossen 390

2- Stein Johannesen 330

3- Raymond Lishaugen 270

4- Pål Sindre Svae 220

4- Erik Walmann 220

5- Thomas Ødegård 190

6- Karl Johan Sæth 160

7- Roger Mickelson 100

8- Kay Arne Nyhus 90

8- Andreas Johnsen 90

8- Richard H Gylseth 90

9- Kay Arne Nyhus 80

10- Håvard Bollerud 70

11- Daniel Andersson 40

12- Eivind Thilesen 50

13 -Flemming Fredriksen 0

13- Kenneth Karlsen 0

13- Svein Gabrielsen 0

Benytter igjen anledningen og minner om Årets Rovfisker 2008!!

https://www.fiskersiden.no/content/view/601/115/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.