Gå til innhold
Fiskersiden

Den Store Sportsfiskerkalenderen 2007 er nå til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er utrolig artig å kunne se resultatet i shoppen. At starten var en tråd som tok veier vi ikke kunne anne og at vi nå har kommet hit synes jeg er utrolig artig. Og det er takket være dere.

Spre det gode budskap rundt omkring i Norges land, få det ut på radio,TV, lokalaviser med mer hvis du har mulighet.

Jeg håper at også andre fiskenettsider som bryr seg kan legge en link til kalenderen slik at flest mulig kan få muligheten til å kjøpe den.

At den kommer litt ut i Januar får jeg håpe folk kan aksepteter, ting skjedde litt i siste liten, uten at det har gått utover kvaliteten i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fall man er usikker på om man har fått bestillt eller ikke så skal du få en mail med kopi av ordren - en ordrebekreftelse når du har bestillt.

I fall man fortsatt er usikker så legger jeg en liste med første fornavn på de som har fått bestillt her slik at man kan verifisere.

Torgeir

Ove

Mona

Anders

Rudolf

Johnny

Karl

Jørgen

(ovejan: Så vidt jeg kan se er det kun registrert kalender og ikke caps på deg)

Vil forøvrig rette en foreløpig takk til de som allerede har trådt til og bestillt mer enn 1!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, om vi får innspil på hvilken størrelse og hvilket format som er ønsket.

Dette skal være noe rundt standardstørrelser:

468X60

234X60 (half banner)

120X240 - vertical banner.

88X31 - micro

Corner-banners er også i vinden :lol:

Sistnevnte passer fint inn i div blogger osv :angry:

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall.

La foresten ut en post på Flufiske.net og fluefiskesiden.no. Tok meg friheten til å sitere det du skrev i produktbeskrivelsen. Håper dette går greit?

Du Rønsingen er det noe jeg skal bli forbannet på så er det i hverfall ikke det :blink: , tvert i mot så setter jeg veldig pris på at du gjør det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.