Gå til innhold
Fiskersiden

Den Store Sportsfiskerkalenderen 2007 er nå til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et lite tips.

Det er helt sikkert mange som er medlem av forskjellige JFF eller har jobb.

Så hvis man er på noen medlemsmøter så kan man tilby alle medlemene en slik kalender, de som ønsker å kjøpe skriver seg opp og så tar man en felles bestilling. Det er ikke sikkert alle som fisker i norge er på FS eller har PC.

Dette kan jo gjelde for folk som jobber i store/mellomstore og små bedrifter også, legge ut en liste der de kan sette seg opp, så tar en ansvaret for en felles bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt en til firmaet, håper mange støtter opp om dette og skaper blest om saken.

Har en tidligere arbeidskollega som i mange år har jobbet for kreftsyke barn og brenner for saken. Han har bidratt med mye penger gjennom dugnad for at kreftsyke barn på radiumhospitalet skal få hyggelige avbrekk i en ellers tung hverdag. Anbefaler dere å ta kontakt med han, om ikke annet har han sikkert mange tips og ideer til hvordan ting kan gjennomføres, da han har erfaring fra slikt arbeid gjennom mange år. Referer gjerne til meg :blink: Ellers stiller jeg også gjerne opp for å være med på fisketuren evt utlån av utstyr osv hvis det skulle være behov for dette... Hvis fisket blir i min bane(ferskvannsfiske) Har dere tenkt noe på hva slags fiske?

Uansett her er linken hvor det også står noe av det han har gjort:

http://www.frodeking.as/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt en til firmaet, håper mange støtter opp om dette og skaper blest om saken.

Har en tidligere arbeidskollega som i mange år har jobbet for kreftsyke barn og brenner for saken. Han har bidratt med mye penger gjennom dugnad for at kreftsyke barn på radiumhospitalet skal få hyggelige avbrekk i en ellers tung hverdag. Anbefaler dere å ta kontakt med han, om ikke annet har han sikkert mange tips og ideer til hvordan ting kan gjennomføres, da han har erfaring fra slikt arbeid gjennom mange år. Referer gjerne til meg :) Ellers stiller jeg også gjerne opp for å være med på fisketuren evt utlån av utstyr osv hvis det skulle være behov for dette... Hvis fisket blir i min bane(ferskvannsfiske) Har dere tenkt noe på hva slags fiske?

Uansett her er linken hvor det også står noe av det han har gjort:

http://www.frodeking.as/

Flotte saker Ginny, jeg skal ta kontakt med han jeg :blink:

For å si litt om hvordan pengen skal bli brukt. Det vil være med representanter fra AOF,FS,meg selv, støtteforeningen for kreftsyke barn og muligens fra fotoknutsen. Slik jeg ser det så er dette en veldig god sammensettning. Her er det kompetangs i alle ledd som jeg vil dra nytta av for å få brukt pengene på best mulig måte. Vi vil i sammarbeid sette oss ned å se hvordan vi kan få mest mulig ut av pengene.Men når man har en brukermasse som på fiskersiden og på andre fiskersider på nettet så er det mange som sitter med gode forslag som vi kan ha nytte av i en slik gruppe. Så det ville jeg satt veldig stor pris på.

Det som er kluet er at vi legger dette til rette slik at flest mulig kan få delta på turen/ene. Det er helt sikkert en del hensyn å ta i forhold til barna som har fått sykdomen, men alt rundt dette vet jo representaner fra støtteforeningen.

Igjen må jeg få lov til å gi dere alle ros for enkasjemantet i denne saken.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AoF ? Er det noe jeg ikke har fått med meg, har de noe med dette å gjøre eller er de der bare for å dokumentere turen ?

de er en sponsor og de har også fått tilbud om å være med å dok. turen. Det er vel ingen i Norge som har et større kontaktnett en AOF innen fiske og det skal vi benytte oss av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når AoF er inne med noe i bladet (de har vel ganske lang utgivelsesplan) så når de er inne med kalenderen så er vi vel fort i juni/juli ? Jeg bare spørr, men uansett så er det bra at de er med for å dokumentere ture da, for det kommer jo ett år neste år også!

Så folkens, begynn allerede nå og ta bilder til neste års kalender !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så tror jeg at slaget hadde øket hvis det ble lagt ut noe mer info, om hviken type kalender noen flere bilder o.s.v.

Tror det er mange som syns det er en del penger for en kalender som er usett. Jeg har ikke noe med måten dere har valgt å gjøre dette på og legger meg ikke oppi det, vil heller ikke være årsak til en stor diskusjon rundt dette :D

Følte bare for å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.