Gå til innhold
Fiskersiden

Den Store Sportsfiskerkalenderen 2007 er nå til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

Personlig så tror jeg at slaget hadde øket hvis det ble lagt ut noe mer info, om hviken type kalender noen flere bilder o.s.v.

Tror det er mange som syns det er en del penger for en kalender som er usett. Jeg har ikke noe med måten dere har valgt å gjøre dette på og legger meg ikke oppi det, vil heller ikke være årsak til en stor diskusjon rundt dette ;)

Følte bare for å si det.

Sportsfiskekalenderen 2007 er produsert på ekte fotopapir. Denne 13 sider kalenderen er spiralinnbundet i format 20x30cm stående.

bildene i kalenderen er i sin helhet hentet fra fiskersiden.no.

Espen Ørud,Cato Bekkevold og KIS er de som har valgt ut de tretten bildene.

For å nevne noen fotografer :

Rudolf,oz,leiland,kis,walmann,espen,jørgen,perca m/flere.

Jeg tror man skal lete lenge etter en flottere fiskekalender.

en liten privat melding jeg har fått fra Fotoknutsen

Hei Erik,

Flotte bilder, dette blir bra!

Med vennlig hilsen

Cecilie Gaustad

Markedskoordinator

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å beklage KIS, det er Espen som har tatt på seg æren. Ifølge han var det han selv og Cato som var de som hadde funnet bildene. ;)

Noen navn på noen bilder.

Saltfjellet nasjonalpark

Regntung morgen

Blankisabbor

Dobbelthugg

Da kan jeg ikke si noe mere, resten må bli en overraskelse når dere kommer inn i de forskjellige mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke værst ;) Men er ikke 150 kalendere litt lite opplag?

Jeg har ikke låst oss på 150 men det er det jeg turte å sette meg i gjeld på, men jeg har ingen problem i å øke det antallet. Det som kan være et problem er jo tiden, vi er vel ikke rikest i slutten av Januar så derfor kan det være en del som synes at 269,- ink. frakt er litt mye. Men salget går bra og nå kommer det også en sak på TV 2 nettavisen. Har akuratt blitt oppring av en journalist. Slike ting er aritg, han hadde sakset saken hos NJFF. Nå kan det fort begynne å rulle veldig å det er jo bra.

Men nå begynner jobben å få pakket og sendt de ut. Tar kona til hjelp :P;) .

Men en sliken sak er bare trivelig å jobbe med. Det er tidlig mørkt det er kaldt og da er det jammen greit å ha noe esktra å drive med. :):D

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har opsjon på flere. Begrensningen ligger desverre i at evt kalendere man blir sittende med medfører mindre overskudd til den gode saken. Da jeg sjekket shoppen i går hadde totalt ikke blitt bestillt mer enn under 30 kalendere, så her gjelder det å spre ordet samt å trå til for de som ikke allerede har gjort det.

Forøvrig er utvelgelse av bilder et resultat av samtaler mellom meg, Cato, KIS, Thor, Walmann, Remy med flere...

:) kjempeflott tiltak.hvor kan man bestille? prisen spiller ingen rolle,kan man kjøpe fiskeutstyr til flere tusen så kan man støtte dette også.

https://www.fiskersiden.no/component/option...id,9/Itemid,50/

Repeterer at det kan være lurt å først sørge for å registrere seg i shoppen og så ta en runde å bestille - et par har hatt problemer med å registrere seg og handle i en og samme operasjon. Dette fordi man ikke er aktivert som kunde før man har bekreftet passordet man får tilsendt på oppgitt mail.

Til opplysning så får man en kopi av ordren på mail, altså en oversikt over hva man har bestillt, kostnader osv som en kvittering på en vellykket bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ingen kritikk det var ment som :D Men når jeg ser på medlemsmassen her og antallet som er innom forumet hver dag (og som sikkert kjøper minst 1 kalender) ,så regner jeg med at du fort vil bli utsolgt :) .Men kjemperbra Walmann,og til alle dere andre Løp og kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ingen kritikk det var ment som :D Men når jeg ser på medlemsmassen her og antallet som er innom forumet hver dag (og som sikkert kjøper minst 1 kalender) ,så regner jeg med at du fort vil bli utsolgt :) .Men kjemperbra Walmann,og til alle dere andre Løp og kjøp

Tok ikke innlegget dit som negativ kritikk los :D . Det er en del som mener jeg er hårsår,men det får være grenser. :)

30 !!! stykker er ikke dårlig, jeg har selv en bunke jeg har hentet inn som ikke er registrert i shopen.

Jeg tror nok de som føler at de har råd eller tar seg råd kjøper, å de som kanskje ikke ser muligheten akuratt nå har sin fulle rett til det. Som sakt er ikke januar den mnd man er rikest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også 150 skulle være lite men med ca 30 solgte til nå ser det ut til at det holder lenge...

Er det virkelig bare 30 solgte.... Det må jeg si at jeg syntes at er helt UTROLIG DÅRLIG!!! Hva er det med dere folkens ???? Dette går da tross alt til en god sak !

BESTILL, og det ASAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen har problemer med shopen, vær ikke redde for å si det, dere er ikke alene :)

Jeg siterer Espen, for dette er viktig:

Repeterer at det kan være lurt å først sørge for å registrere seg i shoppen og så ta en runde å bestille - et par har hatt problemer med å registrere seg og handle i en og samme operasjon. Dette fordi man ikke er aktivert som kunde før man har bekreftet passordet man får tilsendt på oppgitt mail.

Til opplysning så får man en kopi av ordren på mail, altså en oversikt over hva man har bestillt, kostnader osv som en kvittering på en vellykket bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og problemer med å få fikset det der med shop,en.Problemet mitt var at jeg registrerte meg på vanlig måte,og fikk da en bekreftels tilbake på mail. Mailadressen min inneholder en - (bindestrek).

Altså xxx-xxxxxx@online.no feks. I bekreftelsesmailen som inneholder brukernavn og passord,var bindestreken borte.Eller den var ikke borte,den var gjordt om til understrek,og da usynlig . Når jeg da logget på med brukernavn(dvs. det med bindestrek),fikk jeg feilmelding. Til dere med bindestrek,prøv og logg på med understrek :D Om noen skjønte dette blir jeg imponert :)

losedit: Jeg glemte å si at det funker fint nå:lol:

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.