Gå til innhold
Fiskersiden

Bruk av shopen på fiskersiden


 Share

Recommended Posts

Her kan dere gi beskjed dersom dere lurer på noe. Fra kalendertråden minner jeg om:

1.Bindestrek- når dere skal logge inn må bindestreken i mail-adr deres erstattes med en lav bindestrek slik _ altså a-a blir a_a

Genial forklaring vil jeg påstå :P

2. Når dere har registrert dere er det beste å gå ut av shopen og sjekke registeringsmailen. Gå så tilbake til shopen og log inn.

3. Husk at dere skal få en mail som bekrefter ordren. Får dere ikke mail er varen ikke ebstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele shop'en er et problembarn for meg, Karl Inge.

Jeg har hatt noen PM'er med Espen, og han trodde han ordnet opp, men nei da.

Samme hva jeg gjør så får jeg beskjed om at brukrnavn/passord ikke finnes eller passer.

Er det et vanlig problem?

Som du kanskje vet vil jeg jo ha en kalender, men så lenge shop'en ikke liker meg, får jeg klare meg uten :)

Vet du om det går ann å nullstille eller å slette mitt brukernavn og passord, slik at jeg kan begynne helt fra begynnelsen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen sletter sikkert den gamle kontoen,sånn at de med probs. kan starte på nytt :D

Espen:du får korrigere meg om jeg sa noe galt :)

Edit:Gismervik,skjønte du det med bindestrek,om du har det i mailadressen din?

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o_gis@-------.--

Den over fungerer, Ola. Sender deg nytt passord på PM.

Forøvrig bør man nok tillatte popups fra fiskersiden.no og bruk nok helst også urlen www.fiskersiden.no og ikke bare fiskersiden.no

Det skulle være de fleste tips som skal sikre problemfri tilgang. Langt de fleste opplever riktignok ikke problemer i det heletatt.

HUSK:

Det er e-postadressen du oppgir som er BRUKERNAVNET DITT

Om e-postadressen ser noe ala slik ut: tekst-tekst@domene.no så bruk denne formen tekst_tekst@domene.no når du logger inn - har ikke funnet koden som forårsaker den bugen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.