Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken prest eller annet bruker dere ?


ovejan
 Share

Recommended Posts

Jeg er brutal når det kommer til drepingen.

Legger fisken på fra meg etter å ta ut kroken.

Steller meg et godt stykke unna.

Holder meg hardt for ørene og roper "NANANANANANANNANA" men jeg trykket på fjernkontrollen og

denne begynner å spille over musikk anlegget:

160264.jpg

(bildet er lånt hos cdon.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brutal når det kommer til drepingen.

Legger fisken på fra meg etter å ta ut kroken.

Steller meg et godt stykke unna.

Holder meg hardt for ørene og roper "NANANANANANANNANA" men jeg trykket på fjernkontrollen og

denne begynner å spille over musikk anlegget:

160264.jpg

(bildet er lånt hos cdon.com)

Jeg lurer litt på om jeg skal anmelde deg Trym, dette er nemlig dyreplaging av verste sort! :)

Menneskeplaging også når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg lurer litt på om jeg skal anmelde deg Trym, dette er nemlig dyreplaging av verste sort! :(

Menneskeplaging også når jeg tenker meg om...

Enig i det her, syns en anmeldelse kan rettferdiggjøres. Bare det å se det coveret der gjorde at jeg fikk store problemer med å fullføre lunsjen her. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en butikkkjøpt flueprest :(, en teleskopbatong, ellers bruker jeg knytteneven for å føle meg selv litt macho, er en spesiell episode å slå ihjel noe med bare knyttenevene. Stein har blitt brukt, stokk, sko, ja mye... Men nå er det så utrolig lenge siden jeg har drept fisk med unntak av 3 torsk i fjor, 1 sei, hundrevis av mort, en brasme og en svelgende ål som desverre døde. Utenom dette så er det lite drap av fisk de senere årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lå de aktuelle postene faktisk ganske lenge... og de hadde vel ikke blitt renset bort om ikke det ble gitt beskjed om det fra bruker(e) til moderatorene (representert av meg i dette tilfellet).

Opphetede tråder renses for å senke tempraturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som tok initiativ til å få ryddet her og Walmann var enig.

Tråden handlet om at Walmann og jeg komt skjevt ut, og det ble mye drittslenging. Det er ordnet opp i nå og tråden ble ryddet.

Det er vel forståelse for det at de involverte parter ikke vil ha det liggende ute. Jeg forstår det iallefall meget godt siden jeg var en av de, og så lenge moderator legger inn at det er ryddet og hvorfor så er dette helt kurant mener jeg :(

Hadde det blitt fjernet noe uten info så hadde det vært noe annet.

Så du får være litt kjappere neste gang Gabrielsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.