Gå til innhold
Fiskersiden

Nye trollere i blant oss og gamle også


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en 78 mod Cavalier, den er tett og flyter :) Har ekkolodd/ en Cannon rigg og P4.

Mangler en rigg til og en liten hjelpemotor, men har store planer for Tyrifjorden og Randsfjorden til sommern og høsten.

Planerboards blir det nok ikke med det første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og være med på denne ekslusive lista.

Bruker båten som er nevnt som redningsbåt i dette innlegget https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...6009&hl=redning

Har den i Drøbak om vinteren og Kambo om sommeren.

Har 2 rigger, men bruker kun 1. Mangler noen smådeler til nummer 2.

Hei og hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på jeg også. Fisker i sjøen da. Har en Uttern s52 med 60 hk mariner 4 takt. Har montert en Cannon Uni troll. Også fisker jeg i overflate da

var du i drøbaksundet i dag og langs land ved storsand ? Ble det noe ?

Det var deg ja .. var litt kjapp med denne posten før jeg leste resten av forumet.. Så ut som en digg tur på fjorden i dag ja.. :rolleyes:

Endret av morten74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som har meldt dere på beskrive hvor i landet dere er i fra og 1 vann dere er "ekspert" på?

Skal lage en liten base hvor brukere kan henvende seg ang spm om vann og utstyr osv.

Selfølgelig frivillig.

:D

Men pr PM er dere snille.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som har meldt dere på beskrive hvor i landet dere er i fra og 1 vann dere er "ekspert" på?

Skal lage en liten base hvor brukere kan henvende seg ang spm om vann og utstyr osv.

Selfølgelig frivillig.

:D

Men pr PM er dere snille.

:D

Helgøya.

Skrefsrudtjernet :lol:

Endret av dacron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som har meldt dere på beskrive hvor i landet dere er i fra og 1 vann dere er "ekspert" på?

Skal lage en liten base hvor brukere kan henvende seg ang spm om vann og utstyr osv.

Selfølgelig frivillig.

;)

Men pr PM er dere snille.

B)

Du lager deg en liten privat database siden du velger og ta det på PM?

Er det for at du skal redigere den selv?

Men for all del :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager deg en liten privat database siden du velger og ta det på PM?

Er det for at du skal redigere den selv?

Men for all del :lol:

Den skal legges ut her på FS

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntH og meg bor begge i Ølen, Rogaland. Vi har hele sunnhordalands-bassenget å trolle i, men holder oss vel mye i Etnefjorden. Noen større vann skal på vestlandet skal vel også utprøves i nær fremtid.

Det finnes svært mye upløyd mark her borte :D

BerntH er reist offshore i dag, så jeg må vel finne frem fluestanga i neste 14dgr. Min båt venter på ny vannpumpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntH og meg bor begge i Ølen, Rogaland. Vi har hele sunnhordalands-bassenget å trolle i, men holder oss vel mye i Etnefjorden. Noen større vann skal på vestlandet skal vel også utprøves i nær fremtid.

Det finnes svært mye upløyd mark her borte ;)

BerntH er reist offshore i dag, så jeg må vel finne frem fluestanga i neste 14dgr. Min båt venter på ny vannpumpe :)

Ølen... da har dere jo Åkrafjorden så og si rett utenfor døra. Kamerat av onkel tok sjøørret på trolling der for noen år siden vekt 6.5-7kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BerntH og meg bor begge i Ølen, Rogaland. Vi har hele sunnhordalands-bassenget å trolle i, men holder oss vel mye i Etnefjorden. Noen større vann skal på vestlandet skal vel også utprøves i nær fremtid.

Det finnes svært mye upløyd mark her borte :)

BerntH er reist offshore i dag, så jeg må vel finne frem fluestanga i neste 14dgr. Min båt venter på ny vannpumpe :D

Hei Svein. Jeg holder til i Kvinnherad kommune som er nabon til Etne.

Var ner i Matrefjorden og trollet lit i helga og hiva også litt etter hvitfisken. Ble ikke det store (klarte å hale in halv-annen middag i vært fall).

Jeg har ikke lang tid til Etne (ca 20 min). Kansje vi kunne treffes der lit ut på vinteren/våren?. Har lit kontakt med Bernt faktisk. Så han trolle i Etne en helg.

mvh Flodstrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.