Gå til innhold
Fiskersiden

fikk en utfordring men...


Atle M
 Share

Recommended Posts

skal lage en fisketegning for en kamerat i gave til faren hans og satte igang med friskt mot med en skisse som viser fisken fra en spesiell vinkel...jeg og espen holdt på og småskvaldre litt på msn og han fikk se skissen og påpekte noe rart med halepartiet...ble sittende og glo på tegninga og jeg irriterer meg over to ting,ryggfinna og halepartiet...noe er feil der men hva!? og husk...dette er bare en skisse men vil ha ting rett før jeg jobber videre med den...jaggu står jeg fast gitt!! :D;)

18614_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hvis du strekker halen oppover, vil det hjelpe litt.

og så må du kanskje få en naturlig bøyning på fisken, og da plassere ryggfinna et stykke lengre frem, synes heller ikke brystfinnene og bukfinna kommer godt nok frem heller. er liksom noe som ikke stemmer....

mulig jeg er på villspor, emn det ville jeg ha gjort hvis jeg skulle tegne fisk, men nå er du på et annet nivå enn meg da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tegnet. Blir for mye inspirasjon for meg nå, som er en gammel tegner. Tiden strekker ikke til, har litt for mange interesser :lol:

Tegnet ikke fisker da jeg var i militæret, det gikk for det meste på rock`n roll. Tror jaggu jeg tar med lerretet oppi elva til sommeren.

Her er noen av mitt tidsfordriv på moen:

010220071438gu1XUGoLag3f8Q2D6X.jpg?39

010220071404RqIMBiwzfkKgS5pEQT.jpg?11

010220071428zMxND5KeTpdnwgCuVz.jpg?82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.